Zondag 22 Augustus

TAXICHAUFFEURS MISHANDELD

In de nacht van vrijdag op zaterdag is een 36-jarige man in de taxi-centrale aan de Breestraat in Sint Anthonis door een boze klant mishandeld. De man had telefonisch vanuit een café in Boxmeer een taxi laten bestellen om zich naar een ander café in Boxmeer te laten vervoeren. De kastelein werd meegedeeld dat dergelijke korte ritten niet gebruikelijk waren en dat er geen taxi zou komen. Daarop belde de man terug dat hij dat daar niet mee eens was en dat 'hij wel even langs zou komen'. Een half uur later werd er bij het taxibedrijf aangebeld en de man stormde naar binnen en sloeg het slachtoffer diverse malen met een plastic slang of stok. Ook een andere werknemer kreeg klappen en een tl-lamp werd vernield. De twee taxi-chauffeurs konden de amokmaker tenslotte buiten werken, waar de man weg liep. De politie kent de identiteit van de man en stelt een verder onderzoek in.

AUTO GESTOLEN

Aan de Korhoenderveld in Cuijk is in de nacht van vrijdag op zaterdag een zwarte Opel Kadett met het kenteken XT-06-NV gestolen. Deze auto werd zaterdagmiddag bij het NS-station in Boxmeer aangetroffen. In Cuijk aan de Aleidestraat en de Haagsestraat werd ook getracht een Opel Kadett te stelen. Vannacht is aan de Dr.Peelenstraat in Boxmeer een witte Opel Kadett station met het kenteken ZR-15-FS ontvreemd.

INBRAAK SCHOOL

In een schoolgebouw aan de Stationsweg te Boxmeer ingebroken, nadat men bij twee lokalen een ruit vernield had. Er werd een televisie en videorecorder gestolen.

WINKELDIEF BETRAPT

In een supermarkt aan de Arnoud van Gelderweg te Grave is zaterdagmiddag een winkeldief betrapt. De 59-jarige vrouw uit Grave had voor bijna 90 gulden aan boodschappen in haar tas laten zitten. Ze kreeg een transactie van 240 gulden aangeboden.

INBRAAK WONING

De afgelopen weken is er ingebroken in een woning aan de Peter Zuidstraat in Overloon. Dat ontdekten de bewoners zaterdag toen ze terugkeerden van vakantie. Er werd een stereoset, videorecorder, GSM en schotelantennetuner weggenomen te zijn. Ook een computer en sieraden werden meegenomen, alsmede een geldbedrag van een paar duizend gulden.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 2235 '