Zondag 25 April

TWEE GEWONDEN BIJ AANRIJDING

Vrijdagmiddag zijn bij een aanrijding op de Nimrod in Sint Hubert twee personen gewond geraakt. Een 35-jarige autobestuurder uit Mill botste rond 16.30 uur door nog onbekende oorzaak met zijn auto tegen een links van de weg staande boom. De man en zijn passagiere, een vrouw (leeftijd onbekend) uit Sint Hubert, werden zwaar gewond overgebracht naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. De vrouw liep een gebroken jukbeen, een hoofdwond en enkele ander verwondingen op. De verwondingen van de bestuurder zijn niet bekend, de politie heeft het tweetal nog niet kunnen verhoren.

Zaterdagmorgen raakte een Duits echtpaar, afkomstig uit Bergisch, gewond op de kruising Beersebaan - A73 in Cuijk. De 61-jarige bestuurder, komend vanaf de A73, verleende op de kruising geen voorrang aan een 42-jarige autobestuurder uit Sint Hubert. Deze bestuurder kwam met de schrik vrij, de Duitse bestuurder werd met zijn 60-jarige echtgenote overgebracht naar het Maasziekenhuis in Boxmeer. Beide slachtoffers liepen borstletsel op.

RUITEN VERNIELD

Tussen woensdag en zaterdagmorgen zijn van een clubhuis aan de Essinklaan in Grave tien ruiten vernield. De ruiten zijn vermoedelijk met stenen ingegooid. De schade is niet bekend.

BOETE VOOR AUTOBESTUURDER

De politie heeft zaterdagmorgen op de Risterstraat in Wanroy een 33-jarige man uit Portugal bekeurd. De Portugees had geen rijbewijs, droeg geen gordel en voerde geen remlicht op zijn auto. Boete f.600,--.

AANHANGER WEG

Op de Lange Ooijen in Katwijk is zaterdag overdag een aanhanger gestolen. Het voertuig stond vastgekoppeld aan een personenauto op een parkeerplaats. Schade f.1.700,--.

ASSISTENTIE VERLEEND

De politie van het Land van Cuijk heeft in de nacht van zaterdag haar collega's in Uden geassisteerd. In een partycentrum aan de Bedafseweg in Uden brak rond middernacht een massale vechtpartij uit, waarbij uiteindelijk dertien verdachten werden aangehouden. De vechtpartij ging tussen een groep mannen uit Uden en een groep uit de Ooij die een vrijgezellenfeest vierde. Ook de politie uit Oss heeft assistentie verleend. Enkele verdachten raakten licht gewond. Twaalf mannen zijn in de loop van zondag weer in vrijheid gesteld, een 21-jarige Wijchenaar is in verzekering gesteld.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 2366 '