Zondag 21 Maart

INBREKERS OVERLOPEN, ESCHAREN

De bewoner van een pand aan de Akkerslagen heeft vrijdagavond twee inbrekers overlopen. Toen de man omstreeks 22.15 uur thuis kwam zag hij twee personen aan de achterzijde van zijn woning stonden en bij ontdekking wegvluchtten. Bij onderzoek bleek dat al gepoogd was om een raam te forceren. Het tweetal is niet meer aangetroffen.

BEDREIGING BOXMEER

Een 32-jarige vrouw uit Beugen heeft bij de politie aangifte gedaan van bedreiging. Het slachtoffer reed in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks 02.00 uur op de Begijnenstraat in Boxmeer en wilde de weg vragen aan enkele jongeren die daar liepen. Eén van de jongens stak zijn hoofd door het geopende portierraam en probeerde de autosleutels weg te nemen. De vrouw gaf hierop een dot gas en kon op deze manier aan haar belager ontkomen.

AUTODIEFSTAL, VELP

Zaterdagmiddag is bij een garagebedrijf in Velp een zwarte Chevrolet Pickup gestolen. Op de auto is zowel het handelaarkenteken HA-40-39 als het kenteken VB-PN-96 bevestigd. Kort voor ontdekking van de diefstal waren drie mannen met daarbij een circa 10-jarige jongen in de zaak geweest die met een auto een proefrit wilde maken. Mogelijk hebben zij kans gezien de autosleutels uit een kast weg te nemen. De auto is ruim dertigduizend gulden waard.

WONINGINBRAAK, CUIJK

Bij een inbraak in een woning aan de Haagsestraat is zaterdagavond een satellietantenne ontvreemd. De dader(s) kwam(en) binnen door een deur te forceren. De waarde is niet bekend.

WONINGINBRAAK, BOXMEER

Zaterdagavond is op de Rembrandt van Rijnstraat ingebroken in een woning. De toegang werd verkregen door een deur te forceren. De gehele woning is doorzocht maar het is niet bekend wat er is ontvreemd.

ALARM VOORKOMT VERDERE INBRAAK, GRAVE

In de nacht van zaterdag op zondag is op de Maaskade in Grave ingebroken bij een bedrijf. Men is het pand binnenkomen omdat een raam vermoedelijk niet goed afgesloten is geweest. Er wordt echter niets vermist. Vermoedelijk is/zijn de dader(s) geschrokken van het alarm dat rond 04.00 uur afging.

WONINGINBRAAK, OVERLOON

Bij een woninginbraak aan de Theobaldusweg is in de nacht van zaterdag op zondag een televisietoestel ontvreemd. De dader(s) kwam(en) binnen door een raam te forceren. De waarde van het toestel is niet bekend.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 2402 '