Zondag 10 Januari

PARKEERCONTROLEUR BEDREIGD, CUIJK

Vrijdagmiddag is een parkeercontroleur van de gemeente Cuijk op de Smidstraat in Cuijk bedreigd door een automobilist. Toen de controleur een persoon wilde aanspreken die met zijn auto tegen het eenrichting verkeer reed, reed deze persoon in op de controleur. Deze wist door opzij te springen te voorkomen dat hij werd aangereden. Door de controleur werd het kenteken van de auto genoteerd. Enige tijd later kwam de auto weer terug. De bestuurder gaf aan dat hij het er niet mee eens was, dat de controleur het kenteken had genoteerd. Hij bedreigde de controleur daarbij. Door de politie wordt een nader onderzoek ingesteld.

AANRIJDING MET GEWONDE, BOXMEER

Vrijdagavond rond 17.45 uur heeft er een aanrijding plaats gehad op de Burgemeester Verkuijlstraat in Boxmeer. Een 62-jarige voetganger uit Boxmeer werd bij het oversteken van de straat aangereden door een auto, bestuurd door een 48-jarige automobiliste uit Rijkevoort. De voetganger is gewond overgebracht naar een ziekenhuis.

AUTO TEGEN BOOM, MILL

Vrijdagavond vond een ongeval plaats op de Wanroijseweg in Mill. Rond 23.45 uur raakte een auto, bestuurd door een 44-jarige vrouw uit Sint Antonis, door nog onbekende oorzaak van de weg en kwam tegen een boom tot stilstand. De bestuurster, die alleen in de auto zat, is met inwendig letsel overgebracht naar een ziekenhuis.

INBRAAK AUTO'S, CUIJK

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in vijf bestel auto's die geparkeerd stonden op een bedrijfsterrein aan de Hork in Cuijk. De achterruiten van de auto's werden vernield. Een nog onbekende hoeveelheid elektrisch gereedschap werd uit de auto's gestolen.

INBRAAK AUTO, HAPS

In de nacht van vrijdag op zaterdag werd ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Tulpenstraat in Haps. Een ruit van de auto werd ingeslagen. Uit de auto werd een portemonnee gestolen.

DIEFSTAL STAART PONY, STEVENSBEEK

In de nacht van vrijdag op zaterdag is van een pony, die in een weiland aan Radioweg in Stevenbeek liep, de staart afgeknipt en meegenomen.

AUTO UITGEBRAND, VIERLINGSBEEK

Zaterdagmiddag is een auto uitgebrand op de A 73 op der Vierlingsbeek. Een 57-jarige man uit Overasselt, was met zijn auto onderweg in de richting Nijmegen. Ter hoogte van Vierlingsbeek raakte de auto door onbekende oorzaak in brand. De bestuurder wist tijdig uit de auto te komen. Door de brandweer is de brand geblust.

AANRIJDING MET GEWONDEN, BOXMEER

In de nacht van zaterdag op zondag heeft op de Provincialeweg onder boxmeer een frontale aanrijding plaats gevonden. Rond 03.40 uur reden enkele auto's komende vanuit de richting Boxmeer over de Provincialeweg. De voorste bestuurder bemerkte dat hij verkeerd was gereden. Hij reed dan ook de berm om te kunnen gaan keren en terug te rijden. De achter hem rijdende auto bemerkte dat en remde af. De daarachter rijdende auto, bestuurd door een 19-jarige man uit Vortum Mullem, bemerkte dit echter te laat. Hij remde krachtig en week uit naar links, waarbij hij op de rijstrook voor het tegemoet komende verkeer terecht kwam. Daar kwam hij frontaal in aanrijding met een auto, bestuurd door een 33-jarige man uit Venray, die hem tegemoet kwam rijden. De vier inzittenden (leeftijden en woonplaatsen onbekend) van de auto van de 19-jarige en twee passagiers, van de man uit Venray, een 35 en een 37 jarige man uit Venray, zijn gewond overgebracht naar het ziekenhuis in Boxmeer. Door de brandweer is assistentie verleend omdat een van de passagiers bekneld zat in de auto.

MAN GEWOND BIJ AANRIJDING, CUIJK

In de nacht van zaterdag op zondag vond op de Jan van Cuijkstraat in Cuijk een ongeval plaats. Door nog onbekende oorzaak raakte een 25-jarige inwoner uit Cuijk met zijn auto van de weg en reed hij tegen een boom. Een 24-jarige passagier en de bestuurder zijn gewond overgebracht naar een ziekenhuis.

Deel: ' Politiebericht Land van Cuijk - 3979 '