Donderdag 25 Februari

INBRAKEN VRACHTAUTO'S GEFFEN

Op 25 februari 1999 omstreeks 01.55 uur zijn een 46 jarige man uit Nistelrode en een 48 jarige man uit 's-Hertogenbosch aangehouden als verdacht van inbraken in vrachtauto's. Op de parkeerplaats "De Lucht" te Geffen bleek van een vijftal vrachtauto's het dekzeil open gesneden. Door een getuige was hierop de politie gebeld, die even later op de parkeerplaats de twee mannen kon aanhouden. Ook bleek ingebroken te zijn in enkele bedrijfsauto's, die geparkeerd stonden op een terrein tegenover parkeerplaats "De Lucht" aan de Rijksweg te Geffen.

VOETBALSUPPORTERS AANGEHOUDEN OSS

Een 19 jarige man uit Deventer en een 23 jarige man uit Voorst zijn op 24 februari 1999 aangehouden ivm het niet hebben van een identiteitsbewijs en het voorhanden hebben van een verboden wapen. Ze kregen een boete van f 185,- en 375,-- Ook zullen ze vermoedelijk een stadionverbod krijgen.

DIEFSTAL AUTO HEESCH

Vanaf een terrein aan de Bosschebaan te Heesch is in de nacht van 24 op 25 februari 1999 een witte Mercedes bestelbus 380 D-XI ontvreemd. Kenteken VF-80-JL. Waarde onbekend.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1161 '