Donderdag 21 Januari

CONTROLE VERLICHTING OSS

Tijdens verlichtingscontrole op 20 januari 199 op de Berghemseweg te Oss zijn 4 fietsers bekeurd voor rijden zonder verlichting.

VERDACHTEN BROMFIETSDIEFSTAL AANGEHOUDEN OSS

Op 20 januari 1999 omstreeks 20.30 uur is een 18 jarige bromfietser uit Oss aangehouden. De jongen reed op de Hagelkruisstraat te Oss op een gestolen bromfiets. Uit onderzoek bleek dat de bromfiets op 1 oktober 1998 vanaf de Arendsvlucht was weggenomen. In deze zaak zijn verder twee 14 jarige, een 16 jarige en 21 jarige jongen uit Oss aangehouden. De hadden de bromfiets ontvreemd, danwel doorverkocht, terwijl ze wisten dat deze van diefstal afkomstig was.

AANRIJDING LETSEL OSS

Bij een aanrijding op de Berghemseweg te Oss op 20 januari 1999 omstreeks 18.15 uur is een 32 jarige motorrijder uit Oss gewond overgebracht naar het St Annaziekenhuis in Oss. Het slachtoffer verleende geen voorrang aan een 19 jarige automobilist uit Ravenstein. De bestuurder brak vermoedelijk een sleutelbeen.

SNELHEIDSCONTROLE GEFFEN

Tussen 19 en 21 januari 1999 zijn bij snelheidscontrole op de Rijksweg N50 onder Geffen 138 bestuurders bekeurd. Er passeerden 37.510 voertuigen.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1237 '