Vrijdag 5 Februari

ONGEVAL LETSEL

Op de rijksweg in Nuland is vanochtend vroeg om 4.45 uur een vrachtauto achterop een voor het rode verkeerslicht wachtende andere vrachtwagen gereden. De chauffeur van deze auto, een man uit Venlo, raakte hierbij bekneld. Hij werd ernstig gewond overgebracht naar het Groot Ziekengasthuis in Den Bosch. Een andere automobilist kon nog net uitwijken, toen hij de aanstormende vrachtwagen in zijn binnenspiegel zag naderen. De brandweer kwam er aan te pas om de chauffeur uit zijn benarde positie te bevrijden. Als gevolg van het ongeval ontstond er in de spits een kilometerslange file.

INBRAAK BOUWTERREIN

In twee bouwketen op een bouwterrein aan de Veluwenmeer in Oss is vannacht ingebroken. Er werd een wandverwarmingsapparaat, een brandblusser en een verbandtrommel weggenomen. Uit de andere keet werd ook een verwarmingsapparaat gestolen.

INBRAAK BEDRIJF

Bij een bedrijf aan de Rijksweg te Nuland heeft men vannacht vier schoonmaakmachines uit de showroom gestolen, nadat men een ruit had vernield.

SNELHEIDSCONTROLE

Op de Provincialeweg in Maren-Kessel zijn vanochtend 431 auto's op snelheid gecontroleerd. 125 automobilisten reden te hard, de hoogst gemeten snelheid bedroeg 108 km/u.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1279 '