Maandag 19 Juli

AANRIJDING LETSEL LITHOIJEN

Bij een aanrijding op de JF Kennedybaan te Lithoijen op 18 juli 1999 omstreeks 17.05 uur is een 25 jarige motorrijder uit Lith zwaar gewond geraakt. Het slachtoffer is opgenomen in het ziekenhuis in Oss. De motorrijder kreeg geen voorrang van een 47 jarige automobilist uit Aalst-Waalre.

VECHTPARTIJ OSS

Op 19 juli 1999 omstreeks 00.05 uur zijn een 22 en 41jarige man uit Oss en een 20 jarige vrouw uit Nistelrode aangehouden ivm een vechtpartij in een café aan de Kerkstraat te Oss. Op 18 juli 1999 omstreeks 23.55 uur ontstond ruzie tussen enkele cafébezoekers, waarbij een 26 en 34 jarige man uit Oss, alsmede een 32 jarige vrouw uit Oss zijn overgebracht naar het ziekenhuis in Oss. De 34 jarige man liep een gebroken neus op en de andere personen raakten licht gewond. De aangehouden vrouw is na enkele uren weer in vrijheid gesteld. De twee aangehouden mannen zijn inverzekering gesteld. De aanleiding tot de vechtpartij is nog niet duidelijk.

INBRAAK WONING HERPEN

Bij een inbraak in een woning aan de Molenstraat te Herpen op 19 juli 1999 rond middernacht zijn sieraden weggenomen. Waarde onbekend. De dader forceerden een deur. Toen de bewoners thuiskwamen vluchtte de verdachte weg.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1297 '