Zondag 22 Augustus

INBRAAK IN GARAGE

Vannacht is er ingebroken in een garage aan de Singel 40-45 in Oss. De deur werd geforceerd, er verdween 60 stuks handgereedschap en 4 electrische gereedschappen.

DIEFSTAL VERKEERSBORD

Vannacht heeft de politie twee Osse jongens betrapt op het stelen van een verkeersbord aan de Vierhoeksingel in Oss. De twee, 24 en 22 jaar oud, hadden het bord op de rotonde van de paal geschroefd en mee naar huis genomen.

RIJDEN ONDER INVLOED

In de nacht van vrijdag op zaterdag veroorzaakte een 36-jarige Ossenaar op de N50 ter hoogte van Nuland een aanrijding waarbij drie andere auto's waren betrokken. De man reed op drie stilstaande auto's bij het verkeerslicht. Een van deze auto';s raakte total-loss. Er vielen geen gewonden. Bij controle bleek de man uit Oss te veel gedronken te hebben. Er is proces-verbaal opgemaakt.

INBRAAK IN WOONWAGEN

In de woonwagen van een kermisexploitant die achter de Lievekampi in Oss stond is vrijdag ingebroken. Er was een slaapkamerraam ingeslagen. Er verdween een geldbedrag van 6000 gulden aan wisselgeld. Ook werd er waardepapieren weggenomen.

AUTO GESTOLEN

In Megen aan het Graaf de Brimeuplein is vrijdag rond het middaguur een grijze Ford Mondeo met het kenteken NV-PX-99 gestolen.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1326 '