Zondag 11 Juli

MAN OVERVALT SAUNA

Vrijdagavond laat heeft een onbekende man een sauna aan de Spoorlaan te Oss overvallen. Tegen 23.20 uur kwam de gemaskerde man binnen en zette de 28-jarige receptioniste een mes op de keel en eiste geld. Daarop deed hij een greep in de kasse en nam de benen. Het gaat om een lange man, geheel in het zwart gekleed en hij droeg een zwarte muts als masker. Er is een bedrag van ongeveer 600 gulden weg. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

INBRAAK WONING

In de nacht van vrijdag op zaterdag is er ingebroken in een woning aan de Mozartlaan te Oss. Er wordt een lap-top en een GSM vermist. Ook twee portemonnees en zegelboekjes werden gestolen.

INBRAAK BEDRIJF

In een groothandel in vlees aan de Longobardenweg te Oss is zaterdagmiddag ingebroken. Er werd een ribjeszaagmachine en een 15-tal dozen met messen meegenomen. Er werd een ruit van de roldeur vernield om binnen te komen.

JONGEN MISHANDELD

Op de kermis in Berghem is zaterdagavond een 16-jarige jongen uit Oss door een groep andere jongens geslagen en geschopt. Er was een ruzie ontstaan, waarop de jongen een klap kreeg, en werd vastgehouden om meer klappen te ontvangen. Toen hij op de grond lag werd hij geschopt en geslagen door het groepje van 10 jongens. Hij moest zich onder behandeling laten stellen in het ziekenhuis.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1391 '