Maandag 25 Januari

DIEFSTAL JASSEN NULAND

Vanuit de garderobe uit een bedrijf aan de Rijksweg in Nuland zijn op 24 januari 1999 twee jassen weggenomen. Waarde samen f 775,--

RIJDEN ONDER INVLOED OSS

Op de Horzak te Oss is op 25 januari 1999 omstreeks 01.50 uur een 53 jarige man uit Oss bekeurd ivm rijden onder invloed van alcohol. Tevens is zijn rijbewijs ingevorderd.

RIJDEN ZONDER VERLICHTING LITHOIJEN

Op de John F. Kennedybaan te Lithoijen zijn op 25 januari 1999 omstreeks 07.20 uur een 90-tal fietsers gecontroleerd op voeren verlichting. Slechts 2 bestuurders voerden geen verlichting.

RECTIVICATIE AANRIJDING 21-1-99

ONGEVAL, HAREN

Donderdagochtend 21-1-99 rond 09.30 uur heeft op de Dorpenweg in Haren een ongeval plaatsgevonden. Een 30 jarige automobilist uit Lith was op deze weg in aanrijding gekomen met een tractorgewicht, dat kennelijk door een passerende tractor was verloren. Hierdoor werd de auto van de Man uit Lith zwaar beschadigd. De politie Maasland wil graag in contact komen met getuigen die het ongeval hebben zien gebeuren of die informatie kunnen geven de herkomst van het gewicht. De politie Maasland is bereikbaar op telefoonnummer 0412-654 111.

In bovenstaand bericht is de verkeerde lokatie opgenomen. Dit moet zijn Beatrixweg te Teeffelen. Mogelijk kan hier op verzoek benadeelde een correctie op, anders zullen er weinig mensen getuigen kunnen zijn.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1447 '