Zondag 17 Januari

ONDER INVLOED, OSS

De politie van Oss heeft vrijdagavond proces verbaal opgemaakt tegen een 52-jarige Veldhovenaar. De man bestuurde omstreeks 19.50 uur op de Heuvel in Oss een auto terwijl hij onder invloed van alcohol verkeerde. Hij kreeg een rijverbod van drie uur.

Een 63-jarige automobiliste uit Oss heeft zaterdagmiddag haar rijbewijs bij de politie moeten inleveren. De vrouw was omstreeks 15.35 uur betrokken bij een aanrijding met materiele schade op de kruising van de Zaltbommelseweg met de Hertog Grodfried I straat. Bij onderzoek bleek zij onder invloed van alcohol de auto had bestuurd. Ze kreeg tevens een rijverbod van 10 uur opgelegd.

MEISJE GEWOND BIJ AANRIJDING, MAASDONK

Een 20-jarige vrouw uit 's-Hertogenbosch is zaterdagmiddag gewond geraakt bij een aanrijding op de Papendijk in Maasdonk. De vrouw stak hard lopend tussen enkele auto's door de Papendijk over. Deze auto's stond voor het rode licht te wachten. Tijdens het oversteken werd de vrouw aangereden door een auto die de ongevalplaats vanuit de andere richting naderde. Het slachtoffer is met vermoedelijk een gebroken been overgebracht naar het Grootziekengasthuis te 's-Hertogenbosch.

DRONKEN MAN ZORGT VOOR OVERLAST, OSS

Een 25-jarige inwoner van Oss is zaterdagavond door de politie ter ontnuchtering ingesloten. De man werd omstreeks 20.20 uur dronken aangetroffen op de Begijnenstraat. In de loop van zondagochtend is hij heengezonden. Tegen hem is proces verbaal opgemaakt.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1533 '