Maandag 11 Januari

AANTREFFEN UITGEBRANDE AUTO OSS

Op de Vorstengrafdonk te Oss is op 10 januari 1999 omstreeks 19.35 uur een uitgebrandde auto aangetroffen. De auto was de nacht daarvoor in Berghem ontvreemd. Van de auto ontbraken diverse onderdelen.

SNELHEIDSCONTROLE NULAND

Tussen 7 en 9 januari 1999 zijn op de Rijksweg N50 te Nuland 300 bestuurders bekeurd.

BRAND WINKELCENTRUM OSS

Op 11 januari 1999 omstreeks 12.35 uur ontstond brand in een meterkast in een winkel op de hoek Heuvel/ Galerij te Oss. Door de enorme rookontwikkeling moest al het winkelend publiek uit de Galerij verwijderd worden. De meterkast is geheel uitgebrand, verm. kortsluiting. Veel winkels in de Galerij hebben rookschade opgelopen. Door de brandweer werd zoveel mogelijk getracht de rook uit de Galerij te verwijderen. Niemand raakte gewond. Gedurende ongeveer 45 minuten is de Galerij ontruimd geweest.

WINKELDIEVEN AANGEHOUDEN OSS

Op 11 januari 1999 zijn een 26 jarige man uit Groesbeek en een 20 jarige man uit Nijmegen aangehouden ivm diefstal van vier spijkerbroeken uit een winkel de Heuvelstraat te Oss. Waarde f

SPEELAUTOMATEN INBESLAGGENOMEN OSS

Op 9 januari 1999 zijn bij een bedrijf aan de Roodborstraat te Oss drie illegale speelautomaten inbeslaggenomen. In een ruimte achter de winkel stonden de speelautomaten opgesteld en kon iedereen erop spelen. De autoatem betaalden ook direct uit. Toen de politie binnenkwam, waren er net twee spelers bezig. Tegen de eigenaar is proces-verbaal opgemaakt en de automaten zijn inbeslaggenomen.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1594 '