Maandag 15 Februari

VIER MANNEN AANGEHOUDEN, OSS

Zondagavond zijn vier mannen, 20, 21, 23 en 24 jaar, uit Nijmegen op de Molenstraat in Oss aangehouden. De mannen hadden even van te voren met messen staan zwaaien. Ook hadden ze enkele personen bedreigd. Tegen de mannen is proces-verbaal opgemaakt.

MAN AANGEHOUDEN VOOR VERNIELING, OSS

In de nacht van zondag op maandag is een 18-jarige man uit Oss aangehouden. De man werd aangehouden omdat hij bij een woning aan de Burgwal in Oss een ruit had ingetrapt. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

INBRAAK BEDRIJF, OSS

Vanochtend vroeg hoorde de bewoner van een pand aan de Kromstraat in Oss geluiden bij zijn bedrijf. Toen hij ging kijken, zag hij, dat onbekenden hadden geprobeerd om de achterdeur van zijn bedrijf open te breken. Door zijn komst werden de inbrekers kennelijk gestoord.

VERVOLG VERKRACHTING BERGHEM VAN 11 DECEMBER 1998

Naar aanleiding van de verkrachting die op 11 december 1998 op de Rijsvensestraat in Berghem heeft plaats gevonden is door de politie uitgebreid onderzoek gedaan. Tientallen mensen zijn door de politie benaderd en gehoord. De verkrachtingszaak is ook behandeld bij het AVRO-programma "Opsporing Verzocht" van 12 januari 1999. Naar aanleiding van deze uitzending heeft de politie totaal een 75-tal tips gekregen. Al deze tips en aanwijzingen zijn nagetrokken. Ondanks alle inspanningen heeft dit niet kunnen leiden tot de aanhouding van de dader. Op dit moment heeft de politie geen enkel aanknopingspunt meer zodat besloten is om het onderzoek af te sluiten.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1606 '