Maandag 7 Juni

DODELIJKE AANRIJDING GEFFEN

Bij een aanrijding op de Vreestraat te Geffen op 6 juni 1999 omstreeks 18.10 uur zijn vier personen zwaar gewond overgebracht naar diverse ziekenhuizen. Op de kruising Vreestraat/ Kruiskrampweg botsten twee personenauto's op elkaar. Door de klap sloegen de auto's tegen een boom en kwamen vervolgens in een sloot tot stilstand. De 32 jarige bestuurder van een BMW uit Oss ,werd overgebracht naar het Carolusziekenhuis in Den Bosch, alsmede een 27 jarige vrouw uit Oss, die in deze auto zat. De 31 jarige bestuurder van een Renault uit Oss, werd levensgevaarlijk gewond overgebracht naar het St. Annaziekenhuis in Oss. Op 7 juni 1999 is hij hier aan zijn verwondingen overleden. Een 28 jarige man uit Deursen-Dennenburg, inzittende van deze auto werd zwaar gewond overgebracht naar het GZG in Den Bosch. De toedracht van de aanrijding is nog onduidelijk. De politie verzoekt getuigen contact met haar op te nemen.

SNELHEIDSCONTROLE KOOLWIJK

Bij snelheidscontrole op de Berghemseweg te Koolwijk op 7 juni 1999 zijn 40 bestuurders bekeurd. Max. 80 km. Hoogst gemeten snelheid 112 km.

SNELHEIDSCONTROLE OSS

Bij snelheidscontrole op de Berghemseweg te Oss op 7 juni 1999 zijn 22 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 84 km.

AANRIJDING LETSEL RAVENSTEIN

Bij een aanrijding op de Maasdijk te Ravenstein op 6 juni 1999 omstreeks 23.10 uur is een 20 jarige automobiliste uit Keent gewond geraakt, nadat ze de macht over het stuur kwijt raakte en van de dijk afreed. Hierbij ging het voertuig enkele malen over de kop.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1642 '