Donderdag 11 Februari

GREEP IN DE KASSA

In een supermarkt aan het Burchtplein in Oss heeft een onbekende man gisterenmiddag een greep in een kassa gedaan. Bij de aparte tabakswinkel in de supermarkt zag een getuige een man een greep in de kassa doen en zich daarna uit de voeten maken. Hij rende weg in de richting van de Koornstraat. Hij maakte een bedrag van duizenden guldens buit. Gisterenavond kon de politie al een verdachte aanhouden. Het gaat om een 33-jarige man uit Lith. De man is ingesloten. Het geld is vandaag weer terug bij de eigenaar.

COMPUTERMONITOREN GESTOLEN

Vannacht zijn uit een vrachtauto op de parkeerplaats van een restaurant langs de A50 bij Geffen een aantal computermonitoren uit de laadruimte gestolen. Dat ontdekte de chauffeur toen hij wakker werd. Er was een gat in het dekzeil gesneden. Uit de vrachtruimte werden meer dan 50 compterbeeldschermen gestolen. Het gaat om 17inch Tulip monitoren. De waarde van de goederen is onbekend.

INBRAAK BEDRIJF

Bij een auto-onderdelenbedrijf aan de Rossinistraat in Oss is vannacht ingebroken. Er werd voor ruim 250 gulden aan papiergeld meegenomen, nadat men een geldla had geleegd. Men kwam binnen via het verbreken van een raam van een deur.

AANHANGER GESTOLEN

Dinsdagavond laat, , woensdag of vannacht is uit een schuur aan de Provincialeweg in Maren-Kessel een 1-assige Hapert aanhangwagen gestolen. Dat ontdekte de eigenaar vanmiddag. Ook werd een betonmolen gestolen.

RIJDEN ONDER INVLOED

Op de Schoonstraat in Heesch is vannacht een 38-jarige man uit Schaijk betrapt op het rijden onder invloed. De man kreeg een rijverbod en een transactie van 390 gulden aangeboden.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1713 '