Maandag 28 Juni

AUTO VERNIELD, OSS

Tegen een 31-jarige man uit Oss is proces-verbaal opgemaakt. De man had zondagmiddag op de van Veldekestraat in Oss een ruit ingeslagen van een auto. Omdat de man niet weg kon met zijn auto, sloeg hij met een wielsleutel een ruit in van de auto die in de weg stond.

AUTO GESTOLEN, OSS

In de nacht van zaterdag op zondag is vanaf de Baljuwstraat in Oss een Opel Corsa gestolen. De auto werd in de loop van zondag op de Saturnusstraat in Oss beschadigd teruggevonden.

TE VEEL GEDRONKEN

In de nacht van zondag op maandag is een 34-jarige man uit Cromvoirt bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod en een boete van fl. 390,-. De controle vond plaats op de Dorpsstraat in Loosbroek.

In de nacht van zondag op maandag is een 37-jarige man uit Oss bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod. Van de officier van justitie kreeg de man een boete van fl. 900,-. De controle vond plaats op de Oude Molenstraat in Oss.

INBRAAK, VERNIELING EN DIEFSTAL AUTO'S, OSS

De afgelopen nacht is ingebroken in een garagebedrijf aan de Hertogensingel in Oss. Een deur van het bedrijf werd opengebroken. In het bedrijf werden de sleutels gestolen van twee nieuwe auto's. Met deze sleutels werden de twee auto's die in de showroom stonden gestart. Zowel een Volvo S80 als een Volvo S40 zijn dwars door de etalageruiten van de showroom naar buiten reden. Hierdoor is aanzienlijke schade ontstaan aan de showroom en de nog in de showroom aanwezige auto's. De Volvo S40 is beschadigd teruggevonden op de Singel 40-45. De grijze Volvo S80 die niet voorzien is van een kenteken is niet aangetroffen tot op heden.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1806 '