Vrijdag 14 Mei

GEWONDE NA AANRIJDING

Een 19-jarige inwoner van Vorstenbosch is donderdagmiddag gewond geraakt toen hij op de Eggerlaan in Vorstenbosch met een trike over de kop sloeg. De man raakte door nog onbekende oorzaak met het driewielige voertuig de stoeprand en sloeg vervolgens over de kop. Hij reed en passant ook nog een lantaarnpaal omver. Het slachtoffer, dat geen helm droeg, werd met hoofdletsel overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

Op de Hertog Janstraat in Lith moest donderdagmiddag een 18-jarige autobestuurder uit die plaats uitwijken voor een automobiliste die op dat moment keerde op de weg. De man verloor daarbij de macht over het stuur en kwam met zijn auto op de kop in de sloot terecht. Daarbij raakte hij een aantal weidepalen en afrastering. De man kwam met de schrik vrij. De politie verzoekt de automobiliste zich te melden en zoekt ook contact met getuigen van het ongeval.

WONINGINBRAKEN

Donderdag overdag is ingebroken in een woning aan de Oude Zevenbergseweg in Berghem. Na het verbreken van een deur ging de dader er vandoor met een videorecorder en een minidisk. Ook mist de eigenaar een zonnebank en een geldbedrag van enkele honderden guldens. In een woning aan de Rister in Berghem is donderdagavond ingebroken. De eigenaar mist een kluis met diverse sieraden. De dader kwam binnen na het vernielen van een raam.

KIPPEN WEG

Tussen dinsdag- en donderdagmiddag hebben onbekenden uit een weiland aan de Romeinenweg in Oss een haan en twee hennen gestolen. De haan is f.500,-- waard, de waarde van de kippen is niet bekend.

LAPTOP GESTOLEN

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een bedrijfsruimte aan de Oude Molenstraat in Oss. Na het verbreken van een raam nam de de dader een laptop weg van f.5.000,--.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1843 '