Maandag 20 September

MISHANDELING BOXTEL

Op 19 september 1999 omstreeks 18.30 uur zijn een 24 jarige man uit Boxtel en een 25 jarige vrouw uit Esch mishandeld door drie nog onbekende personen. De slachtoffers stonden met enkele vrienden te praten op de Rechterstraat te Boxtel, toen een witte auto bij hen stopte. De auto stopte, omdat de slachtoffers met vrienden gedeeltelijk op de rijbaan stonden. Zonder verder iets te zeggen, stapte de bestuurster uit en sloeg de 25 jarige vrouw Vervolgens stapte een man achter uit de auto, die er nog eens een schepje bovenop deed en de 24 jarige man sloeg. Een ongeveer 12 jarige jongen, die in de auto zat, kwam vervolgens met een soort hamer en sloeg ook op de man in. Deze raakte bewusteloos en moest zich later onder doktersbehandeling stellen. Ook de vrouw moest zich onder doktersbehandeling stellen. De politie verzoekt getuigen van deze mishandeling contact met haar op te nemen.

INBRAAK WONING BOXTEL

Bij een inbraak in een woning in Os Doelstraat te Boxtel tussen 18 en 19 september 1999 is een geldbedrag, alsmede een videocamera en recorder. Waarde onbekend. De daders forceerden een raam.

VERDACHTE DIEFSTAL JAS AANGEHOUDEN SINT MICHIELSGESTEL

Op 20 september 1999 omstreeks 00.35 uur is een 34 jarige man uit Gemonde aangehouden ivm diefstal van een jas uit een bedrijf aan de Esscheweg te Sint Michielsgestel. De man is ingesloten.

DIEFSTAL AUTO VUGHT

Vanaf de Lekkerbeetjenlaan te Vught is in de nacht van 19 op 20 september 1999 een zwarte Mercedes, kenteken HV-ZS-54 ontvreemd. Waarde f 11.000,--

WINKELDIEF AANGEHOUDEN VUGHT

Op 20 september 1999 is een 15 jarige jongen uit Haaren aangehouden ivm diefstal van een pakje shag uit een winkel aan het Moleneindplein te Vught. De jongen is overgedragen aan bureau Halt.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1858 '