Zondag 4 Juli

DIEFSTAL AUTO BERGHEM

Vanaf het Vossenhol te Berghem is op 2 juli 1999 een zwarte Volkswagen GTI, kenteken JH-SL-16 ontvreemd. Waarde f 4500,--

INBRAAK AUTO NULAND

Uit een geparkeerde auto aan de Zandstraat te Nuland is op 2 juli 1999 een autotelefoon, dictafoon, verrekijker en jas weggenomen. Waarde ongeveer f 200,-- Een portierruit was vernield.

AANHOUDING OSS

Een 19 en 17 jarige jongen uit Oss zijn op 3 juli 1999 omstreeks 02.10 uur aangehouden. De 19 jarige man werd op de Peperstraat te Oss bekeurd voor een verkeersovertreding. Toen hij weigerde zijn naam op te geven, werd hij aangehouden. Zijn 17 jarige vriend begon zich er toen mee te bemoeien en probeerde de aanhouding te voorkomen. Hierop is ook hij aangehouden.

DIEFSTAL AUTO OSS

Vanaf de Eikenboomgaard te Oss is in de nacht van 3 op 4 juli 1999 een beige BMW 524, kenteken YB-59-HG ontvreemd. Waarde f 14000,--

INBRAAK AUTO OSS

Vanuit een geparkeerde auto aan de Karper te Oss is in de nacht van 3 op 4 juli 1999 de autoradio-cdspeler met wisselaar weggenomen. Waarde f 1500,- De daders vernielden een ruit.

INBRAAK AUTO OSS

Bij een inbraak in een geparkeerde auto aan de Johannes Poststraat te Oss in de nacht van 3 op 4 juli 1999 is de geluidsinstallatie uit de auto ontvreemd. Waarde f 4200,- De daders vernielden een ruit.

CONTROLE TAXI-VERVOER

In de nacht van 3 op 4 juli 1999 is er extra controle geweest op taxi-vervoer en met name op aanwezigheid juiste vergunningen. Hierbij bleek dat bij veel gecontroleerde taxi's het nodige mankeerde. Meest geconstateerde overtredingen waren Geen papieren bij zich, dan wel fotokopieën. Geen verlichte taxi-transparant, geen tarievenlijst aanwezig. Ontbreken diverse vergunningen, zoals chauffeursdiploma, geneeskundige verklaringen. De politie zal de komende tijd extra controleren.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1910 '