Maandag 8 Maart

WONINGINBRAAK

Zondagavond werd ontdekt dat er was ingebroken in een woning aan de Potgieterstraat in Oss. Na het verbreken van een toegangsdeur hebben de daders het hele huis doorzocht. Het is nog niet duidelijk wat er vermist wordt.

TAS WEG

Uit een café aan de Heuvel in Oss is zondagmiddag de tas van een bezoekster gestolen. De vrouw mist tevens een portemonnee met klein geld en enkele pasjes.

INBRAAK IN BUURTHUIS

Tijdens het afgelopen weekend is ingebroken in een buurthuis aan de Schoolstraat in Vorstenbosch. Na het forceren van een raam hebben de daders een hoeveelheid sterke drank, snoep, sigaretten en koffie weggenomen. De juiste waarde ervan is nog niet bekend.

DIEVEN OP HETERDAAD BETRAPT

Een werknemer van een restaurant aan de Rijksweg in Nuland ontdekte zondagavond tijdens een voetcontrole rond het pand twee fietsende jongens met ieder een krat met lege flessen achterop. De man achtervolgde de jongens te voet, toen dat niet lukte is hij er met een auto achteraan gegaan en kon vervolgens een van de twee aanhouden. De 14-jarige aangehouden verdachte, afkomstig uit Den Bosch, bekende de diefstal. De identiteit van de tweede verdachte is inmiddels ook bij de politie bekend.

INBREKER OVERLOPEN

Een bewoonster van een huis aan de Dr.Saal van Zwanenberglaan in Heesch overliep zondagavond bij thuiskomst in haar woning een inbreker. De man vluchtte na deze ontdekking de woning uit. Na onderzoek bleek dat er een ruit van de woning was vernield. Er wordt niets vermist.

KACHELS EN AIRCO'S WEG

Bij een inbraak in een bedrijf aan de Aengelbertlaan in Oss is een aantal kachels en airco's gestolen. Ook namen de dieven vanaf het bedrijfsterrein een personenauto mee; betrof een beige Opel Corsa, kenteken KZ-88-BB. Men maakt nog een inventaristie van wat er precies weg is. De inbraak werd vanmorgen ontdekt.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 1933 '