Vrijdag 7 Mei

MOTORRIJDER GEVALLEN

Donderdagmiddag is een 29-jarige motorrijder uit Gemert over de kop gegaan. De motorrijder reed in Oss vanaf de Julianasingel de Kantsingel op. Na het nemen van de bocht verloor hij de controle over zijn motor en ging over de kop. De bestuurder is met lichte verwondingen naar het ziekenhuis vervoerd.

WINKELDIEFSTAL

In een supermarkt aan het Burchtplein te Oss is donderdagmiddag een 48-jarige man uit Uden aangehouden. Hij had verschillende artikelen in de voering van zijn jas verstopt.

RIJDEN ONDER INVLOED

In Oss heeft de politie in de nacht van donderdag op vrijdag vier automobilisten aangehouden die met teveel drank op achter het stuur zaten. Ze kregen allemaal een rijverbod opgelegd. Verder kregen twee automobilisten (van 26 en 33 jaar, beide uit Oss) een bekeuring en de andere twee (een 51-jarige man uit Oss en een man van 40 jaar uit Dreumel) een dagvaarding.

INBRAAK IN WINKEL

Donderdagnacht is ingebroken in een winkel aan 't Dorp in Heesch . De dader forceerde de toegangsdeur en nam in korte tijd een hoeveelheid parfums en after shave mee. De exacte waarde van de buit is nog niet bekend.

FIETS UIT SCHUUR

Een bewoner aan De Oude Veste in Oss ontdekte vrijdagmorgen een inbraak in de schuur achter de woning. De daders namen een fiets mee.

GESTOLEN AUTO TERUGGEVONDEN

Vrijdagmorgen is in Oss een 29-jarige man uit Oss aangehouden. Hij bestuurde een auto die vorige maand als gestolen was opgegeven. De bestuurder verklaarde dat hij de auto van iemand had gekocht en dat hij niet wist dat de auto afkomstig was van een misdrijf. De politie stelt een verder onderzoek in. De auto gaat terug naar de rechtmatige eigenaar.

BEROVING VAN GSM-TELEFOON

Vrijdagmiddag is een 24-jarige man uit Oss beroofd van zijn GSM-telefoon. De man liep op krukken richting de Kruisstraat in Oss, toen hij een duw voelde waardoor hij bijna ten val kwam. De dader greep de telefoon uit de broekzak en ging er vervolgens vandoor op een fiets richting het centrum.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 2095 '