Maandag 18 Oktober

BROMFIETS GESTOLEN (Oss)

Zondagmiddag is vanaf de Troelstrastraat in Oss een zwarte Aprilla bromfiets gestolen. De bromfiets heeft een scootermodel. Het verzekeringsnummer is ZGP-297.

GEWAPENDE OVERVAL (Nuland)

Zondagavond heeft een gewapende overval plaats gevonden op een benzinestation aan de Hoogstraat in Nuland. Rond 20.45 uur kwam man de shop van het benzinestation binnen. De man had in beide handen een mes, waarmee hij de 21-jarige caissière uit Oss bedreigde. De man sommeerde de vrouw de kassa open te maken en hem het geld te geven. Door de overvaller zelf werd het papieren geld uit de kassa genomen. Direct hierop verliet hij de shop en verdween lopend in de richting van de parkeerplaats van het motel. De buit bedroeg ongeveer fl. 750,-.

Signalement van de overvaller Een blanke, vermoedelijk Nederlandse man van 20 à 25 jaar, 1.75 tot 1.80 meter lang, gebruind uiterlijk, opvallende donkere pukkels of moedervlekken in het gezicht, donker blond haar. Hij droeg een donker jas en spijker broek en een pet.

Mochten er getuigen zijn die, op of rond het tijdstip van de overval aan de Hoogstraat in Nuland, iets hebben gezien, worden ze verzocht contact op te nemen met de politie in Oss, telefoon 0412 - 654 111.

INBRAAK WONING (Lith)

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een drietal woningen aan de Walter Pompenlaan in Lith. Men wist in de nieuwbouw woningen binnen te komen door een deur open te breken. Uit de woningen werd de inbouwapparatuur, zoals koelkasten, magnetrons, kookplaten en vaatwassers, uit de keuken gestolen.

INBRAAK BEDRIJF (Heesch)

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan de Nieuwe Erven in Heesch. Aan de achterzijde van het bedrijf werd een deur opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Het hele bedrijf werd doorzocht. Vanuit een in het bedrijf geparkeerd staande auto werd de autoradio gestolen.

INBRAAK WONING (Heesch)

Maandagmorgen is ingebroken in een woning aan de Zoggelsestraat in Heesch. Een deur van de woning werd opengebroken. Een handtas werd gestolen.

AUTO GESTOLEN (Oss)

In de nacht van zondag op maandag is vanaf de Camphuysenstraat in Oss witte Mercedes 208 bestelbus gestolen. Het kenteken van de auto is VD-31-RN. In de auto lag een duikuitrusting. De totale waarde van de auto en de duikuitrusting is ongeveer fl. 11.000,-.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 2452 '