Dinsdag 23 November

FIETSTER GEWOND BIJ ONGEVAL (Berghem)

Maandagmiddag is een 12-jarig meisje uit Berghem gewond geraakt bij een ongeval. Het meisje reed met haar fiets over de Willibrordusweg in Berghem. Voor haar reed een auto bestuurd door een 47-jarige man uit Berghem. Bij de Beatrixhof reed het meisje achter tegen de auto. Het meisje is met letsel aan ribben, arm en bekken overgebracht naar het ziekenhuis.

WINKELDIEVEGGE AANGEHOUDEN (Oss)

Maandagmiddag is in een 31-jarige vrouw uit Oss aangehouden. De vrouw was in een winkel aan 't Dorp in Heesch betrapt toen ze sokken wegnam. Tegen de vrouw is proces-verbaal opgemaakt.

TE VEEL GEDRONKEN (Oss)

In de nacht van maandag op dinsdag is een 31-jarige man uit Oss bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 5 uur. Hij zal zich later bij de rechter moeten verantwoorden. De controle vond plaats op de Hertogen- singel in Oss.

Een 46-jarige man uit Oss heeft in de nacht van maandag op dinsdag een boete gekregen van fl. 390,-, omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg ook een rijverbod van 2 uur. De controle vond plaats op de Julianasingel in Oss.

INBRAAK WINKEL (Heeswijk Dinther)

In de nacht van maandag op dinsdag, rond 02.00 uur is ingebroken in een winkel aan de Balledonk in Heeswijk Dinther. Door een gat in het dak te maken kon men binnen komen. Doordat men in een beveiligde ruimte kwam ging het alarm over, waardoor de inbrekers waarschijnlijk zijn gestoord. Vanuit het bedrijf is zover bekend niets gestolen.

VERKEERSAGRESSIE (Oss)

Een 30-jarige man uit Oss heeft aangifte gedaan van bedreiging. De man reed op zaterdagavond, rond 19.15 uur over de Singel 1940 1945 in Oss. Op de rotonde bij de Konmar aan die straat, nam een automobilist die de rotonde op kwam rijden voorrang. De Ossenaar knipperde hierop met zijn licht om te waarschuwen. Op het parkeerterrein van de Konmar stopte de auto bij hem en stapte de bestuurder uit. Met een stok bedreigde hij de Ossenaar. De politie is op zoek naar mensen die zaterdagavond tussen 19.15 en 19.30 uur getuige zijn geweest van het voorval. De politie Oss is te bereiken op telefoonnummer 0412 -654 111.

ZAKKENROLLEN (Oss)

Dinsdagmiddag hebben een 45-jarige vrouw uit Oss en een 58-jarige vrouw uit Oss aangifte gedaan van diefstal van hun portemonnee. Beide vrouwen hadden de weekmarkt in Oss bezocht, waar vanuit hun tas hun portemonnee werd gestolen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Maasland - 2564 '