Zondag 6 Juni

HENNEPKWEKERIJ ONTDEKT

De politie heeft zaterdagavond in een woning aan de Roodborststraat in Oss een hennepkwekerij ontdekt. De politie ging ter plaatse na een inbraakmelding. Eenmaal binnen trof de politie de kwekerij met zo'n 140 planten op zolder aan. De bewoners waren niet thuis. De planten, lampen, afzuiginstallatie en andere goederen zijn in beslag genomen.

INBRAAK IN BEDRIJF

Zaterdagavond of vannacht is er ingebroken in een loods van een bedrijf aan de Kruishoekstraat in Heesch. Er werd een aanhanger met daarop systeemmateriaal gestolen. Het gaat om een Ansems tandemasser met voor 8500 gulden dozen beverstigingsmaterialen.

AUTO TEGEN LANTAARNPAAL

Vanochtend vroeg is op de Singel 1940-1945 te Oss een auto tegen een lichtmast gereden. De chauffeur, die onder invloed van alcohol verkeerde, werd met lichte verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. Het gaat om een 40-jarige man uit Nijmegen. Het rijbewijs van de man is ingenomen.

MISHANDELING

Een 17-jarige jongen uit Oss is zaterdagavond op de Oijenseweg te Oss door een groepje jongeren mishandeld. De jongen werd zonder enige aanleiding geschopt en geslagen, nadat hij op zijn fiets was klemgereden. Het slachtoffer moest zich in het ziekenhuis laten behandelen. De politie beschikt over signalementen.

AANHOUDING NA DIEFSTAL

Op de Havenstraat in Oss is vrijdagmiddag een 21-jarige man uit Leeuwarden aangehouden die uit een woning aan de Maaskade sieraden had getsolen. Deze sieraden had hij aan diverse personen aangeboden op het industrieterrein. Een van deze personen had de politie gebeld, waarna de man uit Leeuwarden met de sieraden in zijn zak, kon worden aangehouden.

AANGEHOUDEN EN WEER VRIJ

In Heeswijk-Dinther is vrijdagavond een 34-jarige man uit Heeswijk-Dinther aangehouden die nog boetes had openstaan met een totaal bedrag van fl. 2280,-. Zaterdagochtend zijn de boetes betaald en is de man in vrijheid gesteld.

ALCOHOLCONTROLE

Op de Erfsestraat in Huisseling is vrijdagavond een 42-jarige man uit Nijmegen aangehouden die met drank op achter het stuur zat. Hij kreeg een rijverbod opgelegd. Op de Cereslaan hield de politie een 50-jarige man uit Oss en een 45-jarige man uit Oss aan die met drank op achter het stuur zaten. Ze kregen beiden een rijverbod en een transactie van fl. 390,-. Een 22-jarige man uit Oss is zaterdag rond 03.00 uur op de Hertogensingel in Oss aangehouden omdat hij met drank op achter het stuur zat. Hij kreeg een rijverbod. Op de Ruwaardsingel in Oss werd een 52-jarige man uit Den Bosch aangehouden en op de Prof. Regoutstraat in Oss een 59-jarige man uit Oss aangehouden. Beiden zaten mett drank op achter het stuur en kregen een rijverbod.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 2786 '