Zondag 14 Februari

GEWONDEN BIJ VECHTPARTIJEN

In en bij een uitgaanscentrum aan de Molenstraat in Oss is het vannacht zeer onrustig geweest. De politie is verschillende keren ter plaatse geweest wegens vechtpartijen en mishandelingen in het cafe, de er achter liggende feesttent en op straat. Tijdens het vechten liepen verschillende mensen klappen op. Ook moest de politie een maal de wapenstok hanteren om de gemoederen te sussen. Een 27-jarige man uit Oss moest met een snijwond en andere verwondingen aan het hoofd naar het ziekenhuis. Een 25-jarige man en een 22-jarige vrouw uit Amsterdam werden ook zonder enige aanleiding door een groepje mannen en vrouwen geslagen en geschopt. Zij werden in het ziekenhuis behandeld. Een 23-jarige Ossenaar werd geslagen toen hij zag dat in de feesttent een vrouw door een man en vrouw werd mishandeld. De klappen die hij opliep in de ontstane vechtpartij leidde bij hem tot een gebroken kuitbeen. Het slachtoffer werd door een vijftal mensen geslagen en geschopt. Uiteindelijk trokken twee meisjes het slachtoffer weg. De surveillance bracht hem naar het ziekenhuis. Een 40-jarige Ossenaar werd buiten bij het Jan Cunencentrum rond sluitingstijd door een man twee maal met een mes gestoken, toen het slachtoffer er iets van zei dat men met een tiental jassen uit de garderobe van het uitgaanscentrum aan de Molenstraat naar buiten was gelopen. De man kwam een meisje te hulp dat haar jas terug wilde hebben. De jongeman kwam daarop op het slachtoffer afgelopen en stak hem tweemaal in de zij. In het ziekenhuis bleek het slachtoffer twee maal in de zij gestoken te zijn. Na behandeling kon de man weer naar huis. De verdachte is nog steeds voortvluchtig. Even later werd op de Walstraat een 18-jarige Ossenaar met een mes in zijn bovenbeen gestoken. Het slachtoffer liep langs een jongen en een meisje, waarop hij werd aangesproken en er een duw- en trekpartij ontstond. Bij het weglopen werd de jongen gestoken. Hij moest zich in het ziekenhuis laten behandelen.

De politie heeft de vechtpartijen in onderzoek

DIEFSTAL AUTO

Aan de Hertog Antonstraat in Oss is vannacht een rode VW Golf met het kenteken RK-12-HK gestolen.

FUST BIER AANGETROFFEN

Achter een electriciteitskast aan de Koornstraat in Oss trof de politie vanochtend een 50-litervat Palmbier aan.

KOPSTAARTBOTSINGEN

In de zeer dichte mist van vanochtend vonden er op de kruising van de N50 in Geffen een aantal kopstaartbotsingen met alleen maar blikschade. De politie trad verkeersregelend op. De oorzaak was het te hard rijden en het onvoldoende afstand houden. De politie zag ondanks de mist veel automobilisten met een vaart van 100 km/u voorbij suizen, waarop men bij de verkeerslichten vol in de remmen moest om een aanrijdingen te voorkomen.

ONGEVAL LETSEL

Op de Bredestraat in Deursen-Dennenburg botste vrijdagavond een 36-jarige vrouw uit Grave met haar auto tegen een boom. De vrouw verklaarde dat er een dier onder haar auto kwam, waardoor ze de macht over het stuur verloor. Ze werd met een gebroken sleutelbeen overgebracht naar het ziekenhuis in Oss.

INBRAAK BEDRIJF

In een winkel aan de Klaphekkenstraat is vrijdagavond of -nacht ingebroken. Er werd voor een bedrag van bijna 170 aan muntgeld gestolen. Er werd een deur opengebroken om binnen te komen.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 3375 '