Zondag 10 Januari

MAN VAN DAK GEWAAID, GEFFEN

Vrijdagmiddag is een man (leeftijd onbekend) van het dak van een garage aan de Kapelstraat in Geffen gevallen. De man was op het dak bezig. Op het moment dat hij met een plank in zijn hand stond, kreeg de wind grip op de man. Hierdoor viel hij van het dak. Hij is met een hoofdwond overgebracht naar het ziekenhuis in Oss.

AUTO UITGEBRAND, OSS

Vrijdagavond is op de Vorstengraflaan in Oss een auto aangetroffen die geheel was uitgebrand. Nog onbekend is waar de auto vandaan komt.

INBRAAK BEDRIJF, NISTELRODE

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een bedrijf aan het Raadhuisplein in Nistelrode. Een raam van het bedrijf werd opengebroken. Uit het pand werd een computer gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN

In de nacht van vrijdag op zaterdag is een 37-jarige man uit Heesch bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. Het rijbewijs van de man is ingevorderd. Verder kreeg hij een rijverbod. De controle vond plaats op de Julianasingel in Oss.

In de nacht van vrijdag op zaterdag is een 26-jarige man uit Oss bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod. De controle vond plaats op de Hooghuisstraat in Oss.

In de nacht van vrijdag op zaterdag heeft een 23-jarige man uit Oss een boete gekregen van FL. 390,-. Hij reed namelijk met een auto terwijl hij teveel gedronken had. De controle vond plaats op de Staringstraat in Oss.

In de nacht van zaterdag op zondag is een 49-jarige man uit Oss bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij teveel gedronken had. De man had bijna vier keer de maximale hoeveelheid alcohol gebruikt. Naast een rijverbod dat de man kreeg, is zijn rijbewijs ingevorderd. Verder zal hij mogelijk aan de cursus Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer moeten deelnemen. Deze cursus moet door hem zelf betaald worden. De controle vond plaats op de Singel 1940 1945 in Oss.

INBRAAK AUTO, OSS

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een bestelauto, die geparkeerd stond aan de Bram van den Berghstraat in Oss. Een portier van de auto werd opengebroken. De autoradio-cdspeler werd gestolen.

INBRAAK BEDRIJF, HEESWIJK DINTHER

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een bedrijf aan de Sint Servatiusstraat in Heeswijk Dinther. Men wist in het bedrijf te komen door het dak open te breken. Een hoeveelheid sigaretten en wat kleingeld werden gestolen.

INBRAAK WONING, NULAND

In de nacht van vrijdag op zaterdag is ingebroken in een woning aan de Pelgrimstraat in Nuland. Een achterdeur van de woning werd opengebroken. Een TV, videorecorder, telefoon en twee portemonnees werden gestolen.

VERNIELINGEN, OSS

In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn twee auto vernield die aan de Wendakker in Oss stonden geparkeerd. Tegen beide auto's werd een bloempot, die men had weggehaald uit een nabij gelegen tuin, stuk gegooid. Hierdoor raakte beide auto's behoorlijk beschadigd.

AANRIJDING MET GEWONDE, OSS

Zaterdagochtend rond10.50 uur vond op de kruising Looveltlaan, Saturnusstraat, Leygraaf in Oss een aanrijding plaats. Een 89-jarige voetgangster uit Oss, werd bij het oversteken van de Looveltlaan aangereden door een auto, bestuurd door een 30-jarige man uit Oss. Door de laagstaande zon had de automobilist de voetgangster niet gezien. De vrouw is gewond overgebracht naar het ziekenhuis in Oss.

SNELHEIDSCONTROLE

Zaterdagmiddag is snelheidscontrole gehouden op de Dorpenweg in Macharen. Op deze weg, waar 80 km/u gereden mag worden, werden 380 voertuigen gecontroleerd. Tegen 35 bestuurders is proces-verbaal opgemaakt. De hoogst gemeten snelheid was 121 km/u.

Zaterdagmiddag is snelheidscontrole gehouden op de Megensebaan in Oss. Op deze weg, waar 80 km/u gereden mag worden, werden 310 voertuigen gecontroleerd. Tegen 21 bestuurders is proces-verbaal opgemaakt. De hoogst gemeten snelheid was 102 km/u.

DIEFSTAL BROMFIETS, OSS

Zaterdag werd vanaf de Euterpelaan in Oss een blauwe Puch maxi bromfiets gestolen. Het verzekeringsnummer van de bromfiets is XWW-774.

INBRAAK WONING, OSS

Zaterdagmiddag is ingebroken in een woning aan de Vianenstraat in Oss. Een raam van de woning werd opengebroken. De gehele woning werd doorzocht. Sieraden en geld werden gestolen.

JONGEN AANGEHOUDEN VOOR VERNIELING, OSS

In de nacht van zaterdag op zondag is een 18-jarige jongen uit Oss aangehouden. Rond 02.45 uur werd door enkele surveillerende agenten gezien, dat hij op de Heuvelstraat in Oss een aantal fietsen aan het vernielen was. Tegen de jongen is proces-verbaal opgemaakt.

BRAND IN BOUWKEET, HEESWIJK DINTHER

Afgelopen nacht heeft brand gewoed in een bouwkeet aan Droevendaal in Heeswijk Dinther. Hoe de brand is ontstaan is onbekend. De brandweer heeft de brand gelust.

DIEFSTAL AUTO'S

In de nacht van zaterdag op zondag is vanaf de Gerrit van der Veenstraat in Oss, een rode Peugeot 205 XE gestolen. Het kenteken van de auto is NJ-79-RH.

In de nacht van zaterdag op zondag is vanaf de Rijksweg in Nuland een witte Volkswagen Polo gestolen. De auto is voorzien van het Duitse kenteken SU-CD-802.

In de nacht van zaterdag op zondag is vanaf de Pachthoeve in Berghem een zwarte Volkswagen Golf gestolen. De auto is voorzien van het kenteken HG-XD-68.

BRAND, GEFFEN

Zondagochtend heeft brand gewoed in een schuur aan de Runrotstraat in Geffen. Door onbekende oorzaak is brand ontstaan in de schuur. Door de brandweer is de brand geblust. Door de brand is de schuur nagenoeg geheel verloren gegaan. Bij de brand is asbest vrijgekomen, doch dit heeft geen gevaar opgeleverd voor de omgeving.

Deel: ' Politiebericht Maasland - 5774 '