Politiebericht

Maandag 25 oktober 1999

Dagelijkse berichten districten West, Noord, Oost en Midden

Sappemeer: auto zwaar beschadigd
De auto van een 27-jarige inwoner van Veendam raakte vanmorgen zwaar beschadigd toen deze op de Noorderstraat in Sappemeer uit de bocht vloog en enkele paaltjes in de berm ramde. De bestuurder kwam met de schrik vrij. De auto is door een bergingsbedrijf afgesleept.

Harkstede: botsende auto's zwaar beschadigd
Twee auto's raakten zwaar beschadigd toen ze op de Hamweg in Harkstede met elkaar in botsing kwamen. Het ongeval gebeurde zondagmiddag, waarbij een 45-jarige inwoner van Harkstede bij het linksaf slaan een tegenligger, een 76-jarige plaatsgenoot over het hoofd zag. De 45-jarige is voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd.

Zoutkamp: auto te water
Een 50-jarige automobiliste uit Zuidhorn raakte zondagmiddag door onbekende oorzaak op de Zoutkamperril met haar auto te water. De vrouw en een hond die ook in de auto zat werden door de brandweer uit de auto gehaald, waarna de vrouw voor nader onderzoek werd overgebracht naar het ziekenhuis in Groningen. Een bergingsbedrijf haalde de auto op het droge.

Inlichtingen, afdeling voorlichting, 050 5995010

Deel: ' Politiebericht provincie Groningen '