13 januari 1999

Dief met hoge nood?
SCHIEDAM -- Dinsdagmiddag deed een medewerker van een aannemersbedrijf uit Maaswijk bij de politie van het district Schiedam aangifte van diefstal van een chemisch toilet.
Het toilet, dat aan de Lange Haven stond, was door het aannemersbedrijf gehuurd. De diefstal moet gepleegd zijn tussen vrijdagmiddag vier uur en zaterdagochtend zeven uur. Het chemisch toilet heeft een afmeting van ongeveer 220 x 120 centimeter. De politie stelt een nader onderzoek in.

Twee jongens met vuurwerk aangehouden
SCHIEDAM -- Dinsdagavond rond kwart voor acht werden in winkelcentrum Spaland een 17-jarige en een 13-jarige Schiedammer aangehouden die vuurwerk afstaken.
De knapen bleken nogal wat vuurwerk bij zich te hebben. De jongens kregen een bekeuring en het vuurwerk zal worden vernietigd.

Sneeuw, gladheid en verkeer
SCHIEDAM -- Het verkeer in de regio Rotterdam-Rijnmond en op de autosnelwegen in dit gebied heeft dinsdag behoorlijk hinder ondervonden van de sneeuwval en de daarmee verbonden gladheid. Ook in het district Schiedam vonden door de gladheid diverse aanrijdingen plaats. Het betrof voornamelijk verkeersongevallen met plaatschade.

Deel: ' Politiebericht Schiedam '