29 april 1999

Brand in woning
SCHIEDAM -- In de nacht van woensdag op donderdag omstreeks half vijf brak brand uit in een woning aan de Henri Polakstraat. Toen politiemensen van het district Schiedam ter plekke kwamen bleek het met de brandschade mee te vallen. Wel was er sprake van rookontwikkeling in de woning. Twee kinderen (10 en 5 jaar oud) die in de woning aanwezig waren, liepen een rookvergiftiging op en werden voor nader onderzoek overgebracht naar het Schieland ziekenhuis. De brand is vermoedelijk ontstaan door een niet gedoofde sigaret.

Deel: ' Politiebericht Schiedam '




Lees ook