Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 22-02-2003 Persberichten district Rijn & Venen, 10.10 uur

Iets te diep in het glaasje

MAARSSEN- Op de Breedstraat hielden agenten op vrijdagavond omstreeks 22.00 uur een 22-jarige bestuurder uit de Meern aan. Een blaastest gaf aan dat de man teveel had gedronken. Hij werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau. Hier wees ademanalyse uit dat hij 600 ug/l alcohol in zijn lichaam had. De man moest zijn rijbewijs inleveren, kreeg een rijverbod van zes uur en een dagvaarding mee naar huis.

ABCOUDE- Op vrijdagmorgen om 01.30 uur hielden agenten een 31-jarige bestuurder uit Abcoude aan op de Holendrecht, nadat hij een blaastest had afgenomen. Op het bureau blies de man 530 ug/l. Hij kreeg een rijverbod van vijf uur en tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.

WOERDEN- Op de Kromwijkerkade moest een 19-jarige fietser uit Woerden een boete betalen voor rijden onder invloed. De man moest op vrijdagmorgen omstreeks 02.35 uur een blaastest afnemen. Toen deze aangaf dat hij teveel had gedronken werd de man overgebracht naar het bureau. Hier wees de ademanalyse uit dat hij 715 ug/l alcohol in zijn lichaam had. Hij kreeg een rijverbod van acht uur en een proces-verbaal.

Deel: ' Politiebericht Utrecht district Rijn & Venen 22-02-2003 '