Politiebericht

Man (22) met opzet aangereden/
Zeist, 11 oktober 1999.

Stopteken.

Op donderdagavond 7 oktober om 18.20 uur stapte een 22-jarige man uit Zeist de rijbaan van de 2e Dorpsstraat in Zeist op. Hij gaf het naderende verkeer een stopteken. Er werden op dat moment namelijk auto's op een oplegger gereden.

Toen de voorste van de naderende auto's stopte, draaide de Zeistenaar zich om en sloeg de werkzaamheden gade. Plotseling werd hij van achteren aangereden. Hij viel achterover tegen de motorkap van een witte Volkswagen Pick-up. Hij stapte opzij en zag dat de bestuurder van de witte Pick-up om hem heen stuurde en wegreed in de richting van Utrecht. Daarbij negeerde de bestuurder het rode verkeerslicht op de kruising van de 2e Dorpsstraat met 't Rond.

In de witte Volkswagen Pick-up zaten 2 mannen van ongeveer 27 tot 28 jaar oud. De mannen hadden kaalgeschoren hoofden.

De aangereden Zeistenaar liep letsel op aan zijn onderrug en aan zijn kuiten. Hij moest zich onder doktersbehandeling stellen.

Oproep getuigen.

Getuigen van de aanrijding kunnen zich melden bij de politie van district Binnensticht in Zeist.

Telefoonnummer district Binnensticht: 030 - 6 93 88 88.

Deel: ' Politiebericht Zeist Man (22) met opzet aangereden '