Politiebericht

Persberichten 3 november 1999/

Politieberichten

Helmond: Diefstal auto
Woensdagavond tussen 18.30 uur en 18.45 uur is er vanaf de Gravenstraat een zwarte Volkswagen Polo, voorzien van het kenteken TR-ZV-80, gestolen.

Beek en Donk: Roodlichtcontrole
Op woensdagmiddag tussen 17.15 uur en 17.45 uur is er een roodlichtcontrole gehouden op de Gemertseweg ter hoogte van de Bosscheweg. 4 automobilisten kregen een proces-ver-baal omdat zij het roodlicht negeerden.

Eindhoven: Mishandeling
Op woensdagmiddag omstreeks 17.50 uur is op de Veldm. Montgomerylaan een 35- jarige fietser uit Eindhoven mishandeld. Hij fietste daar over de Veld. Montgomerylaan richting Winkel Centrum Woensel. Ter hoogte van de kruising met de Europalaan reed hij rechtdoor. De bestuurder van een witte Peugeot, die eveneens op Veld. Montgomerylaan reed, sloeg daar rechtsaf de Europalaan in. De fietser kon nog net de auto ontwijken. De autobestuurder maakte daarop armgebaren naar de fietser die verder reed. Kort daarna haalde de autobe-stuurder de fietser in, sneed hem af en stopte. Onmiddellijk daarop liep de autobestuurder naar de fietster en sloeg hem meerdere malen in het gezicht. Direct daarna stapte hij in zijn auto en reed weg richting Europalaan. De fietser raakte gewond aan oog en neus. De politie stelt een onderzoek in.

Deel: ' Politieberichten Brabant-Zuid-Oost 3 november 1999 '