Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven e.o. 28-03-2000 1e persbericht van dinsdag 28 maart 2000

Helmond: Diefstal personenauto
Maandagmiddag tussen 17.00 uur en 17.45 uur, is vanaf de Ameidewal een geparkeerd staande personenauto, merk Opel, kleur blauw, voorzien van het kenteken HP-PG-26, weggenomen.

Helmond: Snelheidscontrole
Maandagavond is er tussen 18.30 uur en 19.30 uur een snelheidscontrole gehouden op de Weg door de Rijpel. Van de 131 gecontroleerde voertuigen reden er 17 sneller dan de toegestane snelheid van 50 km/u. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 70 km/u.

Valkenswaard: Aanhoudingen
Twee mannen in de leeftijd van 18 en 19 jaar, afkomstig uit Valkenswaard zijn maandagavond om 21.30 uur aangehouden op de Wollegrasstraat. Zij bevonden zich op het dak van een school aldaar. Een getuige zag dit en belde de politie. Uit onderzoek bleek dat de beide verdachten op het dak geklommen waren om een joint te roken. De mannen zijn na verhoor heengezonden.

Mierlo: Inbraak in bedrijf
Dinsdagnacht tussen 02.50 uur en 03.05 uur is er ingebroken in een bedrijf aan de Arkweg. Men kwam het bedrijf binnen door forcering van een glazen toegangsdeur. Voor zover nu bekend wordt er niets vermist.
Oirschot: Inbraak in een bedrijf
Tussen maandagavond 20.00 uur en dinsdagmorgen 06.50 uur is er ingebroken in een bedrijf aan de Boterwijksestraat. Men kwam het bedrijf binnen door vernieling van een ruit. In het bedrijf is met een vorkheftruck de deur van een kantoor vernield. Uit het bedrijf zijn computer en een printer weggenomen.

Eindhoven: Aanhouding na mishandeling
Een 27-jarige Eindhovenaar is dinsdagmorgen om 03.10 uur, aangehouden in een woning aan de Vaalserbergweg. De man had kort ervoor bij een onenigheid in de relationele sfeer een 60-jarige inwoner van Eindhoven zodanig mishandeld dat de man ter observatie in het ziekenhuis moest worden opgenomen. De verdachte is voor onderzoek ingesloten.
Geldrop: Snelheidscontrole
Vanmorgen is er tussen 07.30 uur en 09.30 uur een snelheidscontrole gehouden op de Dwarsstraat. Van de 387 gecontroleerde voertuigen reden er 30 sneller dan de toegestane snelheid van 50 km/u. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 76 km/u.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politieberichten Brabant-Zuid-Oost '