Dinsdag 30 November

MAN MISHANDELD (Boxtel)

Maandag heeft een 38-jarige man uit Boxtel aangifte gedaan van mishandeling. 's Middags liep de man op een parkeerterrein van een bedrijf aan Boseind in Boxtel. Daar werd hij opgewacht door een man die met een ijzeren staaf op het slachtoffer in sloeg. Het slachtoffer liep daarbij diverse kneuzingen op aan armen en benen. Omstanders wisten het tweetal te scheiden.

INBRAAK AUTO (Vught)

Maandagavond is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Maarten Trompstraat in Vught. Van de auto werd een portier opengebroken. Uit de auto werd het stuur, twee pakjes sigaretten, enkele cd's en het front van de radio werden gestolen.

AUTO GESTOLEN (Sint Michielsgestel)

In de nacht van maandag op dinsdag is een Nissan Patrol GR 2.8DT die geparkeerd stond aan de Regent Goijaerttsstraat in Sint Michielsgestel gestolen. Het kenteken van de auto is VT-89-YL.

VREEMDELINGENCONTROLE (Boxtel)

Dinsdagmorgen heeft de politie van het team Boxtel, samen met medewerkers van de vreemdelingendienst, de arbeidsinspectie en het GUO (Gemeenschappelijk Uitvoerings Orgaan) een bedrijfscontrole gehouden bij een bedrijf op het industrieterrein in Boxtel. In totaal 31 personen werden gecontroleerd. Een 20-jarige man uit Sierra Leone bleek niet in Nederland te mogen verblijven. Hij is in afwachting van zijn uitzetting ingesloten. Verder werd een man aangetroffen die aan het werken was, terwijl hij dat niet mocht. Hiervoor is proces-verbaal opgemaakt.

Deel: ' Politieberichten Den Bosch - 1558 '