Maandag 29 November

OVERVAL OP TANKSTATION DEN BOSCH IN OPSPORING VERZOCHT

De AVRO besteedt dinsdagavond 30 november, in haar programma Opsporing Verzocht, aandacht aan de gewapende overval die in de avond van 23 oktober jl. werd gepleegd op de pompbediende van het Q8 tankstation "De Fakkel" aan de Bosscheweg in 's-Hertogenbosch. De overval werd omstreeks 20.15 uur gepleegd door een nog onbekend persoon die de pompbediende bedreigde met een mes. Nadat de overvaller geld had gekregen reed hij weg op een fiets in de richting van het Heetmanplein in 's-Hertogenbosch. Tijdens de overval zijn video-opnamen gemaakt. Deze video-opnamen, die zowel een beeld geven van de overval als van de overvaller, zullen in de uitzending worden getoond. De uitzending begint om 21.00 uur en wordt woensdag, 1 december te 12.03 uur herhaald. De politie heeft vier medewerkers paraat om tijdens en na de uitzending de telefonische reacties van de kijkers te verwerken. Het telefoonnummer dat de kijkers in deze zaak kunnen bellen wordt tijdens de uitzending bekend gemaakt.

IN BEZIT VAN TRAANGAS (Rosmalen)

Door een portier van een horecagelegenheid aan de Graafsebaan in Rosmalen is afgelopen nacht bij fouillering van een bezoekster een busje traangas aangetroffen. De 34-jarige in Rosmalen verblijvende vrouw is aangehouden en overgedragen aan de politie. Er wordt proces-verbaal opgemaakt en het busje met traangas is in beslag genomen.

ONDER INVLOED IN AUTO ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen nacht is een 25-jarige Bosschenaar aangehouden, omdat hij met zijn auto over het Wilheminaplein in zijn woonplaats reed terwijl hij te veel alcoholhoudende drank op had. Na de blaastest (uitslag 1,1 ?) en zijn verhoor is hij in vrijheid gesteld. De man kreeg van de officier van justitie een geldboete van f. 1100,00 en een dagvaarding.

AUTODIEFSTAL ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen weekeinde is vanaf de Van Veldekekade in 's-Hertogbosch een blauwe Volkswagen kever van het bouwjaar 1973 en voorzien van het kenteken 97-77-XT gestolen.

AUTO UITGEBRAND ('s-Hertogenbosch)

De 21-jarige eigenaar van een Citroen personenauto heeft slechts 10 dagen plezier gehad van zijn nieuwe aanwinst. Vanmorgen vatte de auto op de Lagemorgenlaan spontaan vlam en brandde geheel uit.

KLUISKRAAK ('s-Hertogenbosch)

Afgelopen weekeinde is getracht in een bedrijfspand aan de Hedikhuizerweg in 's-Hertogenbosch een kluis te kraken. Vanmorgen werd bij het openen van het pand een brandlucht waar genomen. Deze bleek afkomstig uit een archiefruimte waar men getracht had de kluis open de branden. Dat is niet gelukt. Er worden geen goederen uit het pand vermist. Men is het pand binnen gekomen door in het dak een gat te maken.

Deel: ' Politieberichten Den Bosch - 2782 '