Politiebericht Boxtel 1-10-2001
Politiebericht district Aa & Dommel

INBRAAK WONING, Sint Michielsgestel

Zondagmiddag is ingebroken in een woning aan de Bokkenheuvel in Sint Michielsgestel. Een deur van de woning werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Alle kamers werden doorzocht. Nog niet bekend is wat er is gestolen.

SNELHEIDSCONTROLE, Sint Oedenrode

Zondagavond is snelheidscontrole gehouden op de Veghelseweg in Sint Oedenrode. Op deze weg, waar 80 km/u gereden mag worden, werden 11 bestuurders bekeurd. De hoogste snelheid was 128 km/u. Ook werd nog een bestuurder bekeurd omdat hij door het rode licht reed.

RAMKRAAK, Schijndel

Zondagavond is ingebroken in een elektrozaak aan de Hoofdstraat in Schijndel. Rond 22.00 uur reden onbekende met een donkere auto door een etalageruit van de winkel. Een geluidsinstallatie werd gestolen. De auto wist te ontkomen in de richting Boschweg. De politie is op zoek naar getuigen van deze inbraak. Op het moment van de inbraak stonden vermoedelijk voor de RABO-bank, die in de nabijheid van de winkel is, twee jongeren. Met name met deze twee jongeren wil de politie graag in contact komen. De politie bereikbaar op nummer 0900-8844.

INBRAAK WINKEL, Schijndel

In de nacht van zondag op maandag is eveneens ingebroken in een kledingzaak aan de Hoofdstraat in Schijndel. Rond 02.50 uur werd met een auto de etalage van de winkel stuk gereden. Een nog onbekende hoeveelheid kleding werd gestolen. De daders wisten met een licht kleurig busje in de richting Sint Oedenrode te ontkomen.

FIETSER GEWOND BIJ ONGEVAL, Wijbosch

Maandagmorgen is een 42-jarige fietser gewond geraakt bij een ongeval. De man reed met zijn fiets over de ventweg van de Wijbosscheweg. Bij de Kerkstraat kwam hij in aanrijding met een auto, bestuurd door een 23-jarige man uit Wijbosch. De laatste wilde linksaf rijden. Daarbij had hij de hem tegemoet komende fietser niet gezien. De fietser is met een gebroken knie en hoofdletsel overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

INBRAAK AUTO, Schijndel

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan Plein 1944 in Schijndel. Een portier werd opengebroken. Uit de auto werd een beeldscherm gestolen van het autonavigatiesysteem.

SNELHEIDSCONTROLE, Helvoirt

Maandagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Oude Rijksweg in Helvoirt. Op deze weg, waar 80 km/u gereden mag worden, werden 2040 voertuigen gecontroleerd. Hiervan zijn er 70 bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogste snelheid was 117 km/u. Eveneens maandagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Rijksweg N 65 onder Haaren. Er werden 1640 voertuigen gecontroleerd. Hiervan zijn er 52 bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogste snelheid was 114 km/u.

Deel: ' Politieberichten district Aa & Dommel '