Politiebericht Uden 1-10-2001
Politiebericht district De Leijgraaf

PRINTER WEG

In een woning aan de Violenstraat in Veghel is zondagmiddag ingebroken. De bewoners missen een printer. Van de woning werd een deur opengebroken.

INBRAAK IN BEDRIJF

Zondagavond is ingebroken in een bedrijfspand aan de Oude Udenseweg in Uden. Uit het pand verdween een kassa met een onbekend geldbedrag.

SCHUTTING IN BRAND

Een inwoonster van Uden deed aangifte van brandstichting. Onbekenden hebben afgelopen nacht geprobeerd de houten schutting rond de tuin van de vrouw aan de Paukenstraat in Uden in brand te steken. Daarbij werden enkele planken en een paal vernield. De politie vermoedt dat de regen de brand heeft geblust. De schade is niet bekend.

VROUW BEROOFD VAN TAS

Op het Slingerpad in Uden is zondagmiddag een 54-jarige vrouw uit die plaats beroofd van haar tas met videocamera. Een onbekende man griste de tas bij de vrouw weg en verdween per fiets in de richting van de Zevenhuizerweg. De tas met camera is f.2.500,-- waard.

CROSSMOTOR GESTOLEN

In de nacht van zondag op maandag is uit een schuur aan de Wolfstraat in Odiliapeel een minicrossmotor gestolen. De waarde van het voertuig, een gele crosser met Puch maxi mo-tor, is niet bekend.

Deel: ' Politieberichten district De Leijgraaf '