Politiebericht Den Bosch 9-10-2001
Politiebericht district Den Bosch

DRUGSHANDELAAR AANGEHOUDEN

De politie in Arnhem heeft vanmorgen op verzoek van haar collegas in Den Bosch een 47-jarige inwoner van Arnhem aangehouden. De man wordt verdacht van het verkopen en/of verhandelen van harddrugs aan een tussenhandelaar in Oss. De tussenhandelaar is reeds eerder aangehouden en in voorlopige hechtenis gesteld in verband met zijn betrokken-heid rond dealaktiviteiten in en vanuit een pand aan de Schilderstraat in Den Bosch. De 47-jarige Bosschenaar is inmiddels in verzekering gesteld en wordt vrijdag voorgeleid aan de officier van justitie en aan de rechter-commissaris in Den Bosch.

DRONKEN MAN DOOR HET LINT (s-Hertogenbosch)

Een 33 jarige onder invloed van alcohol verkerende man, zonder vaste woon- of verblijfplaats, is maandagavond op het Nachtegaalslaantje door het lint gegaan. Hij liep tegen een boom op en sloeg zijn handen en hoofd tegen de boom kapot. Hij gedroeg zich bijzonder agressief en is door de politie aangehouden. Nadat hij door enkele artsen was bezocht werd hij ingesloten in de politiecel en dinsdag-morgen weer in vrijheid gesteld.

PLAATS ONGEVAL VERLATEN (s-Hertogenbosch)

Maandagmiddag is op de Rodenbachstraat in s-Hertogenbosch een geparkeerd staande bedrijfsauto aangereden. De aanrijding is vermoedelijk veroorzaakt door de bestuurder van een vrachtauto met aanhanger. Nabij de plaats van de aanrij-ding is namelijk een dubbelassige aanhanger aangetroffen waarop laksporen zaten die qua kleur overeenkomen met de lak van de aangereden bedrijfsauto. De aanhangwagen was niet voorzien van kentekenplaten. Hierdoor kon de iden-titeit van de eigenaar nog niet worden vastgesteld.

DOORGEREDEN NA AANRIJDING (s-Hertogenbosch)

Een onbekend gebleven automobilist is maandagavond na een aanrijding op de Gestelseweg in s-Hertogenbosch doorgereden zonder zijn identiteit kenbaar te hebben gemaakt. Een 56-jarige automobilist uit Sint Michielsgestel reed over genoemde weg in de richting van het centrum. Hem werd daarbij de weg afge-sneden door een van rechts invoegende auto. Beide voertuigen schampten el-kaar waarbij schade ontstond. Beide bestuurders spraken elkaar toen zij beiden waren gestopt bij een verkeerslicht op de Pettelaarseweg. De veroorzaker van de aanrijding wilde geen aansprakelijk dragen en reed vervolgens verder. Het ken-teken van zijn auto is opgenomen maar bleek bij onderzoek op het politiebureau waarschijnlijk vals te zijn.

BEDREIGING EN VERNIELING (s-Hertogenbosch)

Een onbekend gebleven voetganger heeft dinsdagmorgen op het Hinthamereinde een 18-jarige automobilist uit s-Hertogenbosch bedreigd en een fikse deuk in diens auto geschopt. De automobilist trok op toen hij groen licht kreeg. Hij zag een voetganger oversteken en moest zijn auto weer tot stilstand brengen. De voetganger wond zich op en wilde een van de portieren van de auto openen. Deze werden door de automobilist gesloten omdat hij zich door het gedrag van voetganger bedreigd voelde. De voetganger schopte vervolgens een fikse deuk in het rechter voorportier van de auto.

STRAATDEALER OPGEPAKT (s-Hertogenbosch)

Dinsdagmiddag zagen politiemensen een hen bekende 44-jarige inwoner van Vught op de Stationsweg in s-Hertogenbosch. Deze hield zich op in de omgeving van een 40-jarige drugsverslaafde eveneens wonende in Vught. Bij controle bleek de de 44-jarige in totaal 17 bolletjes verdovende middelen in zijn bezit had. De 40-jarige man was in het bezit van 1 bolletje dat hij vermoe-delijk kort daarvoor van zijn plaatsgenoot had gekocht. Beiden zijn aangehouden. De 44-jarige verdachte blijft ingesloten op verdenking van het dealen in harddrugs.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politieberichten district Den Bosch '