Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 1-08-2001

Politieberichten district Eemland zuid, 08.30 uur
Getuigenoproep

AMERSFOORT Op woensdag 11 juli vond een aanrijding tussen een bijzondere driewieler en een brommer plaats op de Albert Schweitzersingel. De politie is op zoek naar de bestuurder van de rode brommer en getuigen.

De aanrijding ontstond toen een inwoonster van Amersfoort (leeftijd onbekend) op haar fiets met twee wielen en een hondenmand voor en een wiel en hulpmotortje achter rond kwart over zes linksaf wilde slaan de Curiestraat in. Op dat moment werd zij ingehaald door een rode brommer, waardoor beiden vielen. De vrouw raakte gewond aan ribben en hoofd en haar rijwiel liep forse schade op.

De politie verzoekt getuigen van de aanrijding en de bestuurder van de brommer contact op te nemen met de politie van district Eemland zuid via tel. 0900 8844.

Aanhouding

AMERSFOORT Een 46-jarige man uit Stoutenburg is dinsdagavond in het Plantsoen noord aangehouden op verdenking van openbare schennis aan de Utrechtseweg. Een 17-jarig meisje was door de man lastig gevallen en had direct de politie gebeld. De man kon na een korte achtervolging worden aangehouden. Hij verklaarde nergens vanaf te weten.

Deel: ' Politieberichten district Eemland zuid Utrecht '