Politie Drenthe

Martin Panman
0592 - 361294
0651 - 611628

Zwartemeer-Geheime zenders uit de lucht gehaald Naar aanleiding van een aantal klachten heeft de RDR in samenwerking met de politie een onderzoek ingesteld naar geheime zenders in de omgeving Zwartemeer. Gistermiddag heeft de politie samen met de RDR twee geheime zenders uit de lucht gehaald. Het gaat hier om de "Zwartemeerse Piraat" en "Studio Grensjager." De zenders met randapparatuur zijn in beslag genomen en tegen de eigenaren is proces-verbaal opgemaakt.

Huis ter Heide Auto tegen trekker
Gistermiddag reed een 55 jarige bestuurder uit Een op de Asserstraat tegen de achterkant van een landbouwtrektor. Door de klap van de aanrijding reed de trekker de berm in, kantelde en kwam boven een sloot tot stilstand. De trekker verloor nogal wat dieselolie, waardoor de berm en de sloot vervuild werden. De brandweer moest het wegdek schoon maken. Vandaag wordt bekeken hoe de berm en de sloot schoongemaakt moeten worden. De beide bestuurders zijn voor onderzoek naar het ziekenhuis in Assen gebracht.

Emmen verkeersongeval met letsel
Op de Hoofdstraat in Emmen gebeurde gisteravond een aanrijding waarbij een inwoner van Haselune gewond werd. De man reed in zijn auto over de Hoofdstraat en sloeg linksaf de Notaris Oostingstraat in. Daarbij zag hij te laat dat een bromfietsbestuurder hem tegemoet reed. Een frontale aanrijding was het gevolg. De bromfietsbestuurder, een 22-jarige inwoner van Nieuw Weerdinge en zijn passagier droegen geen helm. De bromfietser brak door de aanrijding zijn sleutelbeen.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Deel: ' Politieberichten Drenthe '