Politiebericht Flevoland: Flevoland 4-04-2000
Dagelijkse persberichten
stafdienst Communicatie, 06 - 5140 1953

Tanken zonder betaling
EMMELOORD Twee mannen uit Turnhout (19) en Leeuwarden (16) tankten maandagmorgen bij een benzinestation aan de Urkerweg, waarna zij zonder te betalen wegreden. Zij werden in Friesland aangehouden na een serie verkeersovertredingen (stoptekens negeren, aanrijden politieauto, tegen verkeer inrijden e.d.). De auto bleek in Boxtel te zijn gestolen. De verdachten zijn na verhoor overgedragen aan de penitentiaire inrichting in Den Dolder, waar zij zaterdag van proefverlof hadden moeten terugkeren.

Inbraak in bedrijf
EMMELOORD Een automatiseringsbedrijf aan de Duit heeft maandagnacht ongewenst bezoek gekregen. Zij forceerden een ruit en namen een behoorlijke hoeveelheid computerapparatuur mee. De omvang van de schade is niet bekend.

Aanhoudingen na inbraak in videotheek
ALMERE De politie heeft maandagnacht drie mannen uit Almere (44, 39 en 37) aangehouden op verdenking van inbraak in een videotheek aan het Noordeinde in diezelfde nacht.
De daders kwamen de videotheek binnen door een ingeslagen raam. In de zaak werden bloedsporen aangetroffen. Door het volgen van het bloedspoor kwam de politie bij het adres van de één der verdachten. Deze had bloed aan de handen en werd aangehouden. Ook de tweede verdachte werd in die woning aangehouden. De derde verdachte (37) werd bloedend in de lift van het gebouw aangetroffen. Alle verdachten zijn voor nader onderzoek ingesloten.

Deel: ' Politieberichten Flevoland '