Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 24-09-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 14.45 u) Maandag, 24 september 2001

District Heerlen

Heerlen; bekeurd
Bij controle afgelopen zondag op de Palemigerboord in Heerlen van een 33-jarige automobilist uit die plaats bleek dat de Heerlenaar geen rijbewijs heeft. Daarnaast bleek de auto waarin de Heerlenaar reed niet te zijn verzekerd en niet APK te zijn gekeurd. De auto werd uit het verkeer genomen en de Heerlenaar werd bekeurd.

Brunssum; Inbraak
Bewoners van een woning aan de Akerstraat in Brunssum ontdekten bij thuiskomst afgelopen zondagavond dat was ingebroken. Inbrekers zijn die zondagmiddag/avond via de achterzijde de woning binnengedrongen en hebben deze geheel doorzocht. Gestolen werden ondermeer sieraden, een videorecorder en een spelcomputer. Bij de politie is aangifte gedaan en die stelt een onderzoek in.

Klimmen; ingebroken
Bewoners van een woning aan de Schoolstraat in Klimmen ontdekten bij thuiskomst afgelopen zondagavond dat inbrekers via de achterzijde in de woning hadden ingebroken. Gestolen werden enkele guldens aan kleingeld. Bij de politie is aangifte gedaan.

Voerendaal/Nuth; snelheidscontroles
De politie heeft afgelopen zondagmiddag en zondagavond radarsnelheidscontroles gehouden op de Valkenburgerweg in Voerendaal en op de Valkenburgerweg in Nuth. Beide controlelocaties liggen binnen de bebouwde kom (maximaal toegestane snelheid 50 km p/u). In Voerendaal werden totaal 700 voertuigbestuurders gecontroleerd en in Nuth 1.000 voertuigbestuurders. Daarvan hebben in Voerendaal 83 voertuigbestuurders de terplaatse geldende maximumsnelheid overtreden en in Nuth 206 voertuigbestuurders. Alle, totaal 289 voertuigbestuurders krijgen de bekeuring thuisgestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 92 km p/u.

Deel: ' Politieberichten Limburg-Zuid district Heerlen '