Politie Midden- en West Brabant

Inbraak jeugdhonk te Fijnaart en andere berichten

Datum: 6/6/2002
Auteur: Willem van Hooijdonk

Is op woensdagavond aangifte gedaan van inbraak in een woning aan de Wilhelminastraat te Fijnaart. Deze woning wordt als jeugdhonk gebruikt.

Men is de woning binnen gekomen door het inslaan van een ruit en het wegbreken van twee tralies. Vervolgens heeft men enkele kasten open gebroken en daaruit een koffiezetapparaat, waterkoker, gereedschap, een microfoon e.d. weggenomen. Daarnaast zijn er diverse vernielingen aangericht. Er zijn jongeren bij het pand gezien door getuigen, het pand is eigendom van de gemeente Moerdijk.

Willemstad: Crossende bromfietser staande gehouden

Daar in de wijken veel klachten zijn over het slecht verkeersgedrag van bestuurders van bromfietsen, wordt daar in de avonden extra aandacht aan besteed. Op woensdagavond 5 juni kon daarom een 19-jarige bestuurder uit Willemstad worden staande gehouden en werd zijn bromfiets uit het verkeer genomen voor nader technisch onderzoek. In eerste instantie krijgt deze al een proces-verbaal voor het crossen in de wijk en een loszittende accu op de bromfiets. De vermogenstest moet nog gedaan worden.

Moerdijk: Diefstal aanhangwagen

Is op woensdag 5 juni jl. aangifte gedaan van een aanhangwagen vanaf het terrein van de gemeente Moerdijk aan de Parelhoenweg te Moerdijk. Het betrof een kipaanhangwagen van het merk Hapert en voorzien van het kenteken WD-15-LG. Men is op het terrein van de gemeente gekomen door een gat te knippen in de afrastering.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politieberichten Midden- en West Brabant 06-06-2002 '