Politie Midden- en West Brabant

Auteur: Yvonne Wanders

STEENBERGEN
Inbraak schuurtje/diefstal scooter
Op dinsdag 18 juni deed een bewoner van de Nicolaas Peckstraat te Steenbergen aangifte van diefstal van een scooter uit een achter de woning staand schuurtje. Nadat de dader(s) de deur van het schuurtje geforceerd hadden, werd de op slot staande scooter uit het schuurtje gestolen. Het slot werd in het schuurtje zelf doorgezaagd. Gestolen werd een zwarte Yamaha Neo.

Inbraak autobedrijf
Tijdens een inbraak in een autobedrijf aan de Wipmolen in Dinteloord, gepleegd in de nacht van dinsdag 18 juni op woensdag 19 juni, werd een voor inbouw gereedliggende autotelefoon gestolen.In het bedrijf werd op meerdere plaatsen gezocht, doch verder niets meegenomen. Toegang kreeg men door het openbreken van de voordeur van het bedrijf.

HALSTEREN / BERGEN OP ZOOM NOORD

BERGEN OP ZOOM ZUID

WOENSDRECHT
Inbraak woning Ossendrecht
Bij een woninginbraak aan de Schapendreef te Ossendrecht welke ontdekt werd op dinsdagavond 19 juni, werden o.a. een zaklantaarn en een scheerapparaat ontvreemd. Vernielingen HoogerheideIn de nacht van dinsdag op woensdag werden vernielingen aangericht in de Binnenweg te Hoogerheide. Bij een geparkeerd staande auto werd een ruitenwisser afgebroken. Bij een garagedeur werd een deuk in de deur getrapt.

Poging inbraak woning
Bij een woning aan de Sparrenlaan te Putte werd op dinsdagmiddag getracht in te breken. Door de aangebrachte inbraakpreventie is het de dader(s) niet gelukt in de woning binnen te komen.

HALDERBERGE
Geen bijzonderheden te melden.

RUCPHEN
Geen bijzonderheden te melden.

ROOSENDAAL CENTRUM

ROOSENDAAL BOVENDONK