politie twente

man wordt door eigen auto aangereden. 03-013352
wierden, hexelseweg
30 jan.'03 omstreeks 16.03
een 53-jarige man uit goor gleed, door de gladheid bij het remmen, met zijn auto achter op het voertuig van een 25-jarige vrouw uit vroomshoop. om de schade te bekijken is de man uitgestapt en tussen de beide voertuigen in gaan staan. op dat moment kwam er een 50-jarige vrouw uit daarle aanrijden. ook zij gleed door, bij het remmen, en raakte de achterzijde van de auto van de man uit goor. zijn auto gleed daarop tegen hem aan. de man kwam hard op de grond terecht en raakte gewond. hij werd voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis. de 25-jarige vrouw uit vroomshoop had nekklachten.

betrokkene van een aanrijding reed onder invloed
03-013481
wierden, vriezenveenseweg
30 jan.03 omstreeks 23.50 uur er vond een aanrijding plaats tussen twee personenauto's. betrof materiele schade. de beide bestuurders van de voertuigen hebben een blaastest afgelegd. bleek dat de 23-jarige man uit wierden teveel alcohol had genuttigd. hij werd daarop aangehouden en overgebracht naar het bureau. de ademanalyse gaf een uitslag van 0,97 promille. tegen de man wordt proces-verbaal opgemaakt.

man steelt stoelen uit woning
03-013128
bornerbroek, pastoor ossestraat 30 jan.'03 omstreeks 11.30 uur een 51-jarige man zonder vaste woon of verblijfplaats heeft op klaarlichte dag ingebroken bij een 82-jarige vrouw uit bornerbroek. nadat hij een deur van de woning had geforceerd nam hij 2 rieten stoelen uit de woning weg.
de bewoonster heeft de politie gebeld. daarop werd de man aangehouden en overgebracht naar het bureau. tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.

inbrekers overlopen
03-013410
wierden, industrieweg
30 jan.'03 omstreeks 19.13 uur bij een bedrijf aan de industrieweg zijn gisteravond insluipers betrapt. werknemers zaten koffie te drinken toen zij op een gegeven moment een voertuig voor het bedrijf zagen staan. de 28-jarge werknemer van het bedrijf ging daarop polshoogte nemen. hij zag in het voertuig, aan de passagierszijde, een onbekende man met de kluis afkomstig van het bedrijf op schoot zitten.
toen hij deze man vastpakte riep deze tegen de bestuurder van het voertuig dat hij moest rijden. hierop reed het voertuig weg en liet de werknemer de man los. het kluisje, zonder inhoud, is meegenomen. de politie stelt een onderzoek in naar de daders.

Deel: ' Politieberichten regio Noordwest-Twente 31-01-2003 '