Politie Zeeland

W-4541-2004 DIEFSTAL UIT AUTO

Zondag omstreeks 22.00 uur werd uit een personenauto op de Coosje Buskenstraat in Vlissingen een gsm met een waarde van enkele honderden euro's gestolen.
De eigenaar had de auto een moment verlaten en deze niet afgesloten. Toen hij terugkwam was de mobiele telefoon verdwenen.

Z-4542-2004 INBRAAK IN HORECABEDRIJF

In de nacht van zondag op maandag werd ingebroken in een horecabedrijf in Westdorpe.
Er werden enkele pakjes sigaretten weggenomen.

W-4543-2004 AANRIJDING IN VLISSINGEN

Op de kruising Van Dishoeckstraat / Paul Krugerstraat in Vlissingen vond maandag om 13.19 uur een aanrijding plaats.
Een 74-jarige fietser uit Oost-Souburg verleende op de kruising geen voorrang aan een 16-jarige Vlissingse bromfietser. Beide bestuurders raakten gewond en zij werden overgebracht naar het ziekenhuis. Zowel de fiets als de bromfiets raakten beschadigd.
(niet voor publicatie: behalve dat het een voorrangsfout is, is over de toedracht niets bekend)

Z-4544-2004 MISHANDELING

Bij het winkelcentrum in de Alvarezlaan in Terneuzen werden maandag tussen 13.00 en 15.00 uur twee 17-jarige inwoners van Terneuzen door een drietal onbekenden geslagen en geschopt.
Een van de twee had even daarvoor met een van de onbekenden een woordenwisseling gehad waarbij over en weer wat geduwd werd. Even later werden de twee opnieuw door dezelfde personen aangesproken en lastiggevallen. Hieruit ontstond een handgemeen waarbij de twee 17-jarigen een pijnlijk gezicht opliepen. Ze hebben aangifte gedaan van mishandeling.

W-4545-2004 WINKELDIEFSTAL

In de Konmar in Middelburg werd maandag om 16.40 uur een 55-jarige Middelburgse vrouw aangehouden wegens winkeldiefstal.
Zij had voor een onbekend bedrag aan gehakt gestolen. De vrouw kreeg een boete, het gehakt is terug naar de eigenaar.

Z-4546-2004 LUCHTBUKS IN BSLAG GENOMEN
Van een 78-jarige inwoner van de gemeente Terneuzen werd maandagmiddag een luchtbuks in beslag genomen.
De man stond met de luchtbuks in zijn tuin, waaraan een speeltuintje grenst, te schieten. Hij
heeft afstand van de buks gedaan.

O-4547-2004 INBRAAK IN KERKGEBOUW
In de nacht van zondag op maandag werd ingebroken in een kerkgebouw in de gemeente Schouwen-Duiveland.
De toegang werd geforceerd en er werden enkele honderden euro's gestolen.

Deel: ' Politieberichten Zeeland 03-05-2004 - 2536 '