Politie Zeeland

O-5449-2003 DIEFSTAL CAMERATAS

Aan de Hogezoom in Renesse werd donderdag tussen 18.30 en 19.00 uur een cameratas met daarin een film- en een fotocamera gestolen.
De tas hing aan een buggy en werd in een onbewaakt ogenblik weggenomen; de gezamenlijke waarde bedraagt meer dan duizend euro.

W-5450-2003 VERNIELING

In de nacht van donderdag op vrijdag werden aan de toegangsdeur van een bedrijfspand in de Doctor B. Vaandragerstraat in Domburg vernielingen gepleegd.

Z-5451-2003 AANRIJDING IN NIEUWVLIET

Donderdag om 20.50 uur vond op de Sint Bavodijk in Nieuwvliet een aanrijding plaats.
Een 43-jarige automobilist uit de gemeente Sluis reed slingerend vanaf de kruising Zeeweg over de Sint Bavodijk in de richting van Nieuwvliet en reed frontaal op de achterzijde van een, naast de rijbaan geparkeerde personenauto van een 70-jarige man uit Roosendaal. Deze zat, samen met twee inzittende, op dat moment in zijn voertuig. Voor zover bekend raakte geen van de drie gewond. Door de klap van de aanrijding reden beide voertuigen rechts van de dijk af en raakten zwaar beschadigd. De rijbaan van de Sint Bavodijk was hierdoor 2 uur voor alle verkeer afgesloten. De 43-jarige liep diverse kneuzingen op. Of hij naar een ziekenhuis moest is onbekend. Wel bleek hij meer dan 3x de toegestane hoeveelheid alcohol gedronken te hebben en daardoor werd zijn rijbewijs ingetrokken.

W-5452-2003 RUIT VERNIELD

Bij een bedrijf aan het Domburgs Schuitvlot in Middelburg werd in de nacht van donderdag op vrijdag een ruit vernield.

W-5453-2003 AUTORUIT VERNIELD

In de nacht van donderdag op vrijdag werd in de Burg. Bosselaarstraat in Aagtekerke de ruit van een daar geparkeerde bedrijfswagen vernield.

Z-5454-2003 DIEFSTAL UIT BEDRIJFSPAND

In de nacht van donderdag op vrijdag werd ingebroken in een bedrijfspand aan de Herendreef in Aardenburg.
De toegang werd geforceerd en er werden enkele tientallen euro's weggenomen.

Deel: ' Politieberichten Zeeland 08-08-2003 '