Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 15-02-2003
Persberichten district Eemland Zuid, 12.00 uur

Ongeval op de fiets

AMERFOORT In de nacht van vrijdag op zaterdag troffen politiemensen omstreeks 01.15 uur op Het Masker twee personen aan die met hun fiets op de grond terecht waren gekomen. De 17-jarige bestuurder uit Amersfoort verloor de macht over het stuur, omdat hij zich liet voorttrekken door een bromfietser. Deze bestuurder had nog een 16-jarig meisje achter op zijn fiets die ook ten val kwam. Het meisje is gewond aan haar gezicht met de ambulance meegenomen. Volgens een getuige die aan de andere arm van de bromfietser voortgetrokken werd, reed de bromfietsbestuurder ongeveer 60 km/u.

Diefstal sinaasappels en peren

AMERSFOORT - In een groentewinkel op het Neptunusplein ontstond ruzie tussen de eigenaar van de winkel en een klant, omdat de klant, een 53-jarige vrouw uit Amersfoort, de winkel uitliep zonder te betalen voor sinaasappels en peren die zij in haar fietstas had gestopt. De politie heeft de vrouw meegenomen naar het bureau alwaar zij verhoord is. Tegen haar wordt proces verbaal opgemaakt.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiepersberichten district Eemland Zuid, 12.00 uur '