Poortwachtersloket lanceert haar nieuwe website

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20141127 -- Poortwachtersloket heeft haar nieuwe website gelanceerd. Na de succesvolle lancering van de kosteloze verzuimsoftware in 2010 is er met werkgevers aan gewerkt om de software waar nodig te verbeteren. Het resultaat is dat de software nog beter aansluit op de wensen van de klanten. Op de nieuwe website van Poortwachtersloket kunnen werkgevers eenvoudig actuele informatie terug vinden over de Wet verbetering poortwachter, snel offertes aanvragen voor onder andere het 2e spoor en Arbodienstverlening, en gebruik maken van de verzuimsoftware.

De verzuimsoftware
Op de nieuwe site van Poortwachtersloket kan een werkgever een account aanmaken. Deze account is in de eerste 3 maanden kosteloos in gebruik.

De werkgever zal na het aanmaken van een account en het ziek melden van een werknemer automatisch op de hoogte worden gebracht van de stappen die moeten worden opgevolgd.

Een succesvolle invulling van de Wet verbetering poortwachter wordt alleen gerealiseerd door het goed opvolgen van de actiepunten, waarbij de werkgever en werknemer dit gezamenlijk invullen.

Uiteraard kan Poortwachtersloket tijdens dit traject ondersteunen met aanvullende dienstverlening. Hierbij kan men denken aan:
  • het inzetten van een (vaste) bedrijfsarts
  • het inzetten van een casemanager
  • de invulling van het 2e spoor

Ook kan de werkgever kiezen voor een totale ontzorging door een all inclusieve abonnement (Poortwachter Plus abonnement) te nemen; van de eerste ziektedag tot keuring door het UWV zal Poortwachtersloket de begeleiding op zich nemen, zonder meerkosten.

Deel: ' Poortwachtersloket lanceert haar nieuwe website '